Gå til innhold

Vanlig å ha sex -venninner/ sex -kompiser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg var på nettet og forsøke å se litt rundt om det var noen interessante menn der ute. Håper på å finne en kjæreste. 

Jeg har vært veldig skeptisk pga tidligere dårlige erfaringer. Skrev med flere menn for å finne ut. Fikk dårlig magefølelse på flere av dem og kuttet ut å skrive til de. 

Jeg får en melding av en av de som jeg kuttet ut. Han skriver: du er sikkert en sånn jente som skrev med flere. Jeg svarer : Jeg føler at vi er ulike men jeg var ny på nettdating og skrev med flere for å finne ut hvem som kunne være rett å møte. Og jeg kom frem til at vi virket for ulike. Mulig var det dumt av meg å skrive det. Han skrev tilbake at han synes dårlig om damer som skrev med flere menn. Naturlig med en om gangen. Okey skrev jeg. Er enig egentlig men jeg var så usikker på om du var seriøs eller ikke og samme med de andre pga tidligere erfaringer. Etterpå begynte han å skrive masse rart. 

Han skrev at han hadde flere sex- venninner. Og pga min oppførsel med å virke så useriøs med å skrive med flere så velger han heller å satse på venninner for sex og gjerne en kino med de iblant osv. Han har allerede flere som han har til den slags. Har ikke du sexvenn / venner skrev han. Jeg skrev nei for jeg ønsker en seriøs og vil ikke bare ha sex. Samtidig vet jeg at jeg vil få følelser for han dersom jeg har en sexvenn. Og at jeg ikke orket slike settinger  

Hva synes dere ? Er det normalt å ha flere sexvenner? Eller er det mange som er lik meg i synet om å ha sex med å kun ha sex med den man dater og ikke holde på med flere personer på den måten? 

 

Anonymkode: 5bb5c...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Så, han synes du var useriøs som snakket med flere på Tinder, men selv holder han på med flere sex-venner??

Han er en idiot. 

Case closed. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, Gargamel skrev:

Så, han synes du var useriøs som snakket med flere på Tinder, men selv holder han på med flere sex-venner??

Han er en idiot. 

Case closed. 

Jeg følte meg dum som hadde skrevet med flere på tinder men årsaken er jo at når man driver nettdating så er det ikke lett å finne ut hvem som er riktig. Jeg er jo singel. Hadde jeg møtt han så ville jeg ha stoppet å skrevet med de andre ... altså om han var rett og seriøs. Han klandret meg for min taktikk. Men jeg synes det å holde på med flere sex-venner er negativt når man skal date. Vil jo treffe en som er som meg... uten noen og ønsker en fast kjæreste. Jeg sa det rett ut til han. 

Anonymkode: 5bb5c...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, Andreaswell skrev:

Ikke tenk noe mer over det, han er en idiot som Gargamel skriver over.

Enig. Jeg har hatt nok slike typer før. Og ikke igjen. Så det er riktig å ikke bruke tid på han . 

Anonymkode: 5bb5c...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...