Gå til innhold

Hvorfor noen begår mord


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I studietida undret jeg ofte på dette. Svaret tror jeg er enkelt. Akkurat så store er forskjellene mellom menneske tror jeg. Akkurat så forskjellig har menneskene det.

Hva tenker dere 

Anonymkode: 6412c...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg synes mye kunne vært gjort i samfunnet hvis bare de som steller med det begynte å gjøre jobben sin. Veldig mye kunne vært gjort. Uten at jeg tenker på noen spesielle innen politikken som jeg mener har forsømt seg.

Hva tror dere ville hjelpe mest?

Anonymkode: 6412c...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, Merimot skrev:

Mange barnevernsbarn som har opplevd ekstrem mobbing og psykisk mishandling incest feks og voldtekter og vold fra de nærmeste ; de DREPER i affekt fordi de får et enormt overveldende avsky sinne og hat mot dumme og dobbeltmoral og alt stygt i verden og i samfunnet. Det har jeg sett omigjen og omigjen i min jobb.

sånne blir aldri vanlige som orker å leve på løgner og sitte og snakke piss og jatte med...

de som er født med et RENT hjerte de tåler ikke stygge løgnere og falske onde smålige billige tøser.

Hei merimot☺ hva jobber du med?☺

Anonymkode: bc675...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man tørker støv av så altfor mye i verden og samfunnet i dag kanskje det er derfor så mye vondt skjer.

Anonymkode: 6412c...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Merimot skrev:

De som er født med et RENT hjerte de tåler ikke stygge løgnere og falske onde smålige billige tøser.

Det er vel ikke alltid mordofrene deres er i den kategorien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å forstå hvorfor noen begår mord,.. : da må man nok gå inn i historien og detaljene rundt hendelsene, pluss forhistorien til morderen. Jeg tror det er mye psykisk bak et mord. Enten at vedkommende har klikket, og at vedkommende som har store psykriatriske problemer. Jeg tror ikke på onde mennesker i utgangspunktet, selv om noen kan begå onde handlinger. Men det er gjerne feil av meg, fordi jeg har opplevd å blitt dårlig behandlet fordi jeg vil tro godt om alle. Derfor er jeg blitt mer skeptisk til mennesker. Jeg mener at de som begår et mord, de ødelegger jo sitt eget liv med det vil jeg tro. Samvittigheten.. hva de har gjort osv må henge hardt på de, og itillegg så er fengsel en konsekvens. Så jeg mener at de som myrder må ha alvorlige psykriatriske problemer som klarer å gjøre seg selv så vondt med å drepe noen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Merimot skrev:

Tøs = billigfitte av BEGGE SHØNN.....

Hva slags utdannelse har du?

Anonymkode: 9dea4...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enkelte mennesker er bare så ekstremt mye mere krevende enn andre tror jeg.

Tror dette er mennesker som er " i hundre" hele livet. Hadde mennesker vært biler hadde de hatt et mye høyere turtall enn andre tror jeg.

Jeg tror bare det hender vi mennesker ikke klarer å se verken oss selv eller den Annen. Noe annet menneskesyn får ikke jeg til å balansere.

Anonymkode: 6412c...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/3/2017 den 23.30, Merimot skrev:

De som er født med et RENT hjerte de tåler ikke stygge løgnere og falske onde smålige billige tøser.

 

På 8/4/2017 den 7.28, laban skrev:

Det er vel ikke alltid mordofrene deres er i den kategorien?

 

På 8/4/2017 den 21.16, Merimot skrev:

Tøs = billigfitte av BEGGE SHØNN.....

Du mener kjønn? Jeg forstår fortsatt ikke resonnementet. Det er mange drap som ikke begås i rettferdig harme mot noen som "fortjener det".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...