Gå til innhold

Mareritt av en drøm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg var på ukjent sted og satt ved en  iPad skjerm hvor det var elektronisk stortingsvalg. Mulige kandidater for valget danset rundt på skjermen og man dro ikonet av figurene av dem på skjermen ned ned i ikonet av stortingsbygningen Jeg valgte dem jeg syntes det var " mest sprut" i. Til sist signerte jeg min deltagelse men stor ble selvsagt fortvilelsen når stemmeseddelen ikke var godtatt av ukjente grunner og " ikke godkjent" Fristen for å prøve å få godkjenning var gått ut og klokka var så mye nå at stemmelokale nå var stengt. Du er for dum tenkte jeg  og nå er det bevist tenkte jeg og våknet.

Absolutt mareritt. Tar litt medisin for sikkerhets skyld.

Bør kanskje slutte å sove på dagen.

Anonymkode: f52bd...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kanskje hva som feiler meg er at det så lett går inflasjon i ordene mine. Jeg hørte morgenandakten på radio i dag og var mye enig i hvert ord og aldri hørt en så god og innsiktsfull andakt. Men allikevel " faller ikke jeg til ro". og klarer å hvile i meg selv på samme måte som så mange virker som de kan. Ikke bare Guds veier men også kjærlighetens veier er uransakelige kanskje. 

Sykdommen? Fremmedgjøring? Manglende kompetanse på så mye? Intelligensen? Indre verdier ?Valgvinden(gone with the wind)

Bare nedstemt. ?Og offer for valgflesk? Har det iøyenlikket for godt?

 

Det er bare å velge på øverste hylle.

 

Anonymkode: f52bd...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...