Gå til innhold

Blodspor i urinprøve


aneliss

Anbefalte innlegg

Jeg går rundt og plages med uvi symptomer allerede rundt 6-7 mnd. Har sånne spasmer i urinrøret og må løpe på do ofte, har vondt når jeg trykker nede på magen eller kommer borti når jeg står f.eks ved vasken og sminker meg. Har av og til sånn følelse som om jeg vil tisse på meg. Har vært flere ganger til legen med dette. Første urinprøve tok jeg i februar og fikk antibiotika etter det. Det ble bedre så kom alt tilbake. Tok neste nå i mai og fikk antibiotika igjen. Fikk mine prøver nå nylig og ser at det ble oppdaget mikroskopisk blod i prøvene i februar B3+/L+2 og nå i den siste prøven står det Bspor. Lurer på om jeg bør kreve utredningen videre? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...