Gå til innhold

Seksuelle tvangstanker, hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det startet med vasking og sjekking, men har utartet seg til grusomme perverse tanker. Om jeg er i begravelse, så kan jeg tenke: tenk hvis noen hadde gått fram til kista , lukket den opp og kjendet liket. Får så utrolig dårlig samvittighet, men klarer ikke få vekk disse tankene.I vanlig hverdagssnakk assosierer jeg "alt" med en pervers mening. Jeg tror jeg skal gå til legen.

Anonymkode: ec065...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tvangstanker handler så godt som alltid om noe skrekkelig, tabu, forferdelig. Det er slitsomt å ha det slik. Ja, oppsøk legen din. Medisiner av typen SSRI i voksne doser vil dempe/fjerne tankene. Psykologisk behandling hos en superspesialist er også en mulighet. Gjerne en kombinasjon.

'

Anonymkode: 06b50...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg gikk til behandling ved et OCDteam snakket psykologen om en som hadde opplevd akkurat det samme som deg. Han ble frisk etter behandling der. 

Anonymkode: a5dec...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde først vask/sjekke ocd.

Ble etterhvert endret til ekle tanker. Jeg fikk hjelp på ocd team. Så det finnes hjelp. Lykke til🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...