Gå til innhold

Er jeg "hårsår"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vet at jeg sliter med avslutningen.  Jeg har forsøkt å prate med han men da gjør han bare alt verre.

Ingen grunn til å la en lite empatisk fyr med dårlige kommunikasjonsevner dominere livet ditt.  Forsøk å være glad for at du er kvitt ham.  Man kan dessverre ikke forandre andre mot deres vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, laban skrev:

Ingen grunn til å la en lite empatisk fyr med dårlige kommunikasjonsevner dominere livet ditt.  Forsøk å være glad for at du er kvitt ham.  Man kan dessverre ikke forandre andre mot deres vilje.

Han har vært fullt klar over hvor vondt jeg har hatt det i lang tid. Så det er bare for meg å konkludere med at han tenker på en helt annen måte enn meg. Jeg ville tro at han forsto og at han selv slet med avslutningen. Men han tenker nok ikke som meg. Han ville nok ha handlet helt anderledes for lenge siden om han hadde følelser, eller om han hadde vært glad i meg. Jeg får bare leve fremover og hver gang jeg kommer innpå en tanke om han kan komme tilbake for en prat så må jeg bare skrinlegge det. Og slå fast med at han ikke eier medfølelse /empati for min situasjon. 

Anonymkode: 8f472...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 5.8.2017 den 15.47, laban skrev:

Ingen grunn til å la en lite empatisk fyr med dårlige kommunikasjonsevner dominere livet ditt.  Forsøk å være glad for at du er kvitt ham.  Man kan dessverre ikke forandre andre mot deres vilje.

Jeg takker for dette svaret ditt @laban. Det fikk meg til å sette en konklusjon om eksen min. Han eier ikke empati ovenfor meg, og hvem vil sitte å håpe på at et menneske som ikke har vist empatiske evner i lang stund for meg kommer tilbake? Det er meningsløst.

Jeg ønsker en mann som er empatisk og har følelser for meg. Jeg må leve videre når alt ble som det ble. Helst kunne jeg ønske at eksen var den jeg håpet på: kjærlighetsfull, empatisk, og glad i meg. Men han er ikke det. Derfor så gikk jeg på en date i dag. Jeg følte at meg og daten ikke var match, men allikevel et steg videre i prosessen med å få livet til å gå videre :).

Det beste er å akseptere at det ble som dette. Jeg er singel. Alene, og håper på å finne den rette. Jeg vet aldri om jeg finner han. Men den som ikke forsøker vil aldri finne. Viktig å passe på seg selv og være lykkelig med det man har uansett :) 

Anonymkode: 8f472...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...