Gå til innhold

Hva skjer øret mitt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ubehagelig. I November så hadde jeg en episode der jeg sprutet inn enromt mye vann i venstre øret, kunne ikke høre på flere uker bla, før jeg kunne høre igjen. Men idag så føler jeg nesten at noe vann er der ennå? Dette merker jeg når jeg tygger på knekkebrød eller når jeg skriker veldig høyt. Da kommer det sånn "inn-ut vann lyd"..

Tips til hva det kan være?

Anonymkode: f0cdc...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tanker? Kan det være tett øretrompet? Væske i mellomøret? Noe annet?

Anonymkode: f0cdc...3a3

Jeg har ingen anelse, har du forsøkt å skylle det? Jeg bare lurer på om det kan være noe som irriterer. Forsøk å ta en tur innom apoteket og hør med dem, prøv en skylling (Revaxør) -ligg med det over natten og fungerer det ikke ville jeg oppsøkt lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, XbellaX skrev:

Jeg har ingen anelse, har du forsøkt å skylle det? Jeg bare lurer på om det kan være noe som irriterer. Forsøk å ta en tur innom apoteket og hør med dem, prøv en skylling (Revaxør) -ligg med det over natten og fungerer det ikke ville jeg oppsøkt lege.

Vel, jeg kjenner bare den vannlyden, som når du trykker inn den greia i midten i øret lissom. Kjennes bare når jeg spiser knekkebrød, høy lyd nærme eller når noen hamrer løs veldig nærme ved siden av øre. Har vært sånn siden jeg spylte inn for mye vann i øre i november

Anonymkode: f0cdc...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det føles akkurat som når du trykker inn tragus med fingrene, sånn kommer det hos meg automatisk, når jeg tygger knekkebrød/skriker veldig høyt/når noen hamrer ved siden av meg.

Anonymkode: f0cdc...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...