Gå til innhold

Taken serie...


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 4.8.2017 den 12.47, stjernestøv skrev:

Noen som har sett den her? Av Steven Spielberg? Ligger på youtube. 

gammel og dårlig serie synes jeg.

Anonymkode: 39ff3...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, Mina1 skrev:

Taken serien... Taken 1, taken 2 og taken 3 ? De som gikk på kino? Kjempebra! :) 

Nei ikke med Liam Neeson, men syns de også var kjempebra. Dette er ti episoder med "ufo film", folk som har blitt tatt og millitærets oppgave i dette. Syns det var en bra serie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei ikke med Liam Neeson, men syns de også var kjempebra. Dette er ti episoder med "ufo film", folk som har blitt tatt og millitærets oppgave i dette. Syns det var en bra serie. 

Link? :)

Anonymkode: 4f258...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8/4/2017 den 12.47, stjernestøv skrev:

Noen som har sett den her? Av Steven Spielberg? Ligger på youtube. 

Første 2-3 episodene var ok, etterpå ble det bare ræl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Nei ikke med Liam Neeson, men syns de også var kjempebra. Dette er ti episoder med "ufo film", folk som har blitt tatt og millitærets oppgave i dette. Syns det var en bra serie. 

Ok da er jeg med.. Den serien har jeg ikke sett. Men jeg var storfan av Liam Nelsson filmene: taken :) . Men sikkert spennende den serien og :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
40 minutter siden, Mina1 skrev:

Ok da er jeg med.. Den serien har jeg ikke sett. Men jeg var storfan av Liam Nelsson filmene: taken :) . Men sikkert spennende den serien og :) 

Ja likte godt Taken 1,2 og 3 jeg også, spennende filmer :) Denne var også spennende på en annen måte, men ville ikke opplevd det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja likte godt Taken 1,2 og 3 jeg også, spennende filmer :) Denne var også spennende på en annen måte, men ville ikke opplevd det. 

Jeg er ikke så glad i serier. Årsak: jeg har sett så mye på serier før at jeg gikk meg lei av å være avhengig av å måtte se nye hele tiden. Men elsker å se en film i blant :) . Men de som liker serier må få gjøre det. Full respekt. Jeg var selv helt hekta på noen serier før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
På 5.8.2017 den 20.12, Mina1 skrev:

Taken serien... Taken 1, taken 2 og taken 3 ? De som gikk på kino? Kjempebra! :) 

taken 2 husker jeg var et slosse tv spill da ps1 var inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Blomsterfluen skrev:

taken 2 husker jeg var et slosse tv spill da ps1 var inn.

Tekken, var det, vel.

Anonymkode: d05a3...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...