Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Hvor tenker du å dra på din neste ferie? Har du noen favorittplasser å anbefale av reisemål? 

Jeg holder på å betale ned gjelden min, mens jeg drømmer meg bort til jeg har økonomi nok til en ny reise. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Mina1 skrev:

Hvor tenker du å dra på din neste ferie? Har du noen favorittplasser å anbefale av reisemål? 

Jeg holder på å betale ned gjelden min, mens jeg drømmer meg bort til jeg har økonomi nok til en ny reise. :) 

Reiser aldri på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mina1 skrev:

Har du noen favorittplasser å anbefale av reisemål?

Det kommer veldig an på hva slags ferie du er ute etter - sol & strand, storby, aktiviteter, naturopplevelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om å få råd til å ta med datteren min til en av de greske øyer. Rett og slett for at hun har et stort ønske om å reise dit sammen med meg.  

Skal prøve å få betalt ned kredittkortet fort så jeg kan og så begynne å spare til en tur. Kanskje det blir en tur til Hellas om 2 år. Godt å ha noe å se fram til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer faktisk om USA. Har også lyst å dra til Nice og Monaco, Rhodos, Kypros og Kanariøyene for der har jeg ikke vært...Men har veldig lyst å dra til USA om dagen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi driver akkurat nå og undersøker nærmere om hva vi lyst til å få med oss på en feriereise neste år til land i tidligere Indokina. Først og fremst er vi interessert i Vietnam og Kambodsja, men vurderer også Nord-Thailand og Laos. Men det hører med til sjeldenhetene at vi tar en såpass Langtvekkistan-ferie :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal til syd-Frankrike i høstferien 😊 Tar gjerne i mot tips til hva som er verdt å få med oss i Nice og litt lenger inn i landet (skal leie bil). To voksne og tre ungdommer. Gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, påskelilje skrev:

Vi skal til syd-Frankrike i høstferien 😊 Tar gjerne i mot tips til hva som er verdt å få med oss i Nice og litt lenger inn i landet (skal leie bil). To voksne og tre ungdommer. Gleder oss!

Jeg tenker på å dra til Nice og Monaco enten i høstferien eller neste sommer. :) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Maggie55 skrev:

Det er ennå ikke endelig bestemt men tror det må bli Danmark når dagen endelig kommer.

Danmark er et fint land å feriere i, synes jeg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice/Monaco - googletips til dere som tenker dere ditover :) 

- Marinemuseet i Monte Carlo (Jaques Costeau)

- den lille byen Eze – sjarmerende! 

- et slags aqualand som ligger mlm Nice og Antibes 

- Villefranche mer barnevennlige strender enn Nice 

- Cap Ferrat - fornemt område. Kan se herskapelig bygning med hage - tilhørt Rotsschild-familien 

Det er iallfall _noe_ :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, morsan skrev:

Nice/Monaco - googletips til dere som tenker dere ditover :) 

- Marinemuseet i Monte Carlo (Jaques Costeau)

- den lille byen Eze – sjarmerende! 

- et slags aqualand som ligger mlm Nice og Antibes 

- Villefranche mer barnevennlige strender enn Nice 

- Cap Ferrat - fornemt område. Kan se herskapelig bygning med hage - tilhørt Rotsschild-familien 

Det er iallfall _noe_ :) 

Takk for tips! Skal sjekke dette ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.8.2017 den 20.57, morsan skrev:

Nice/Monaco - googletips til dere som tenker dere ditover :) 

- Marinemuseet i Monte Carlo (Jaques Costeau)

- den lille byen Eze – sjarmerende! 

- et slags aqualand som ligger mlm Nice og Antibes 

- Villefranche mer barnevennlige strender enn Nice 

- Cap Ferrat - fornemt område. Kan se herskapelig bygning med hage - tilhørt Rotsschild-familien 

Det er iallfall _noe_ :) 

Takk, dette må jeg ta med meg :) . Jeg vil ditover neste gang. Men hvordan er maten i nice? Noen som vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Mina1 skrev:

Takk, dette må jeg ta med meg :) . Jeg vil ditover neste gang. Men hvordan er maten i nice? Noen som vet? 

Maten i Nice er fantastisk! Mye sjømat, deilig fisk og skalldyr, men også mye gode salater og grønnsaker. 

 

Dette er jo like ved grensen til Italia, så det finnes også mye pasta, pizza og annen italiensk mat, for dem som liker det.

 

Det er veldig fint i Nice og kystbyene like ved, men det som gjør området så tiltrekkende på meg er at man like innenfor den travle kysten finner små fjellandsbyer hvor tiden nesten har stått stille og det er en helt annen atmosfære.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Xtra skrev:

Maten i Nice er fantastisk! Mye sjømat, deilig fisk og skalldyr, men også mye gode salater og grønnsaker. 

 

Dette er jo like ved grensen til Italia, så det finnes også mye pasta, pizza og annen italiensk mat, for dem som liker det.

 

Det er veldig fint i Nice og kystbyene like ved, men det som gjør området så tiltrekkende på meg er at man like innenfor den travle kysten finner små fjellandsbyer hvor tiden nesten har stått stille og det er en helt annen atmosfære.

 

Jeg har hørt om de fjelllandsbyene. Høres helt herlig ut! . . Nice høres ut som en veldig koselig by. :)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...