Gå til innhold

Nye tanker


tiara89

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har skrevet her tidligere angående mine tvangstanker. Sist gang var angående redsel for å være lesbisk. Begynner å bli noen måneder siden, og det går veldig bra nå angånde det. Har kontroll på de tankene og er ikke lenger redd for å være det og trygg på min egen seksualitet. Disse tankene dukket opp da jeg hadde en vanskelig periode.

 

I februar møtte jeg en gutt som jeg fant ut jeg likte veldig godt. Litt yngre enn meg men veldig mange gode kvaliteter og jeg følte tidlig dette er en gutt som er min type gutt.

Vi har brukt månedene godt på å bli kjent og først de siste månedene har vi begge fått sterkere følelser før hverandre og er nå ett par. Han har søkt master-studie i en annen større by og kom inn og spurte om jeg ville flytte sammen med han nå i høst der for å prøve å se. Jeg har tenkt og føler jeg ønsker å ta sjansen. Tanken på å skulle avslutte forhold med han hadde gjort meg knust. Så nå har jeg sagt opp leilighet og jobb (jobber som sykepleier).

I sommer har han jobbet mye natt nesten hele uken (sommerjobb). Vi har likevel gjort det beste ut av det likevel møttes daglig og hatt det fint sammen. 

Han sier han liker at jeg er så lett og være med og som ikke klager når at han bruker en del tid på studier og trening. Men jeg liker heldigvis selv å trene så da har vi noe felles.

Vi flytter om en måned og jeg er spent ,men familien min er skeptisk til mitt valg om å flytte og søsteren min sa her om dagen at jeg er så egoistisk som ikke bruker tid på tantepien mine og kun er med han og at jeg skal flytte så langt. Etter hun skrev disse meldingne til meg på søndag har jeg gått rundt med en ekkel klump i magen og ble skikkelig lei meg,og kjæresten er bortreist en uke nå og det er tungt å være alene og få masse tanker som at "tenk om jeg ikke liker han" "Kanskje jeg ikke er forelsket" osv. Har følt meg nedfor hele uka. Han kommer ikke tilbake før mandag eller tirsdag. Jeg blir i bedre humør når jeg hører han på tlf daglig. Men så kan jeg senere på dagen se på bildet han har sendt meg og jeg smiler og synes han er kjempekjekk men så tenker jeg at siden jeg ikke får sommerfugler i magen når jeg ser bildet at jeg ikke er forelsket og liker han. Er så tungt å ha så mange tanker når han har vært borte. 

Jeg vet han er en gutt med så mange kvaliteter, kjempekjekk, har et mål med livet, er snill med meg, vi har veldig bra sex og jeg er veldig gla i han og trives å være med han.

Men hvorfor må det alltid dukke opp nye tanker? Er dette også tvangstanker? Er så lettet over at tankene om å være lesbisk ga seg men så kom dette.

 

Håper noen tar seg tid og leser dette :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts her. 

Håper på noe tilbakemelding da jeg føler meg nedfor nå.

Skal på nattevakt i kveld og jeg må bare prøve å mote meg opp og bli i bedre humør til da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er en form for tvangstanker. Det kan du få bukt med akkurat som forrige gang.

'

Anonymkode: 6611e...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vet ikke helt hva jeg skal skrive, er ikke den flinkeste til å gi slike råd, men fikk lyst til å svare deg.

Synes det er fint at du vil satse på han, kanskje han er drømmemannen? Det vet du ikke før du virkelig har prøvd å bo sammen med han. Det høres også ut som at dere har det fint sammen. Er ikke det ikke det som skal telle for deg? Ikke hva andre synes du bør/skal gjøre.

Det å flytte langt unna er vel kanskje litt skremmende for de fleste, selv om det også er mye positivt med å flytte. Skjønner godt at du tenker mye rundt dette nå. Synes ikke at du er egoistisk som vil flytte langt unna familien din for å bo med kjæresten mens han studerer. Det er ditt liv og hva som er best for deg som bør telle, synes nå jeg. 

Du er sykepleier og dermed er det vel mulighet til å få jobb ditt du skal flytte?  Og hvis dette ikke går så er det vel ikke noe verre enn å flytte tilbake?

Kan du ikke prate ordentlig med kjæresten om dette og så prate med familien din? Fortell dem hva du ønsker. 

Greier ikke å skrive så mye nå, men håper noen av de andre også kan svare deg.

Uansett hva du velger så ønsker jeg deg lykke til :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Takk for svar. 

Skal på nattevakt nå snart og det går litt bedre nå. Hjalp å komme seg litt ut.

Men vet jo at det kommer tilbake i morgen. Men prøver å gjøre det beste ut av det.

Setter pris for flere tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...