Gå til innhold

Hvorfor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

-klarer jeg ikke å holde meg borte fra dette forumet? Nå er jeg på vei, om ikke jeg allerede er der, inn i en depresjon. Og så sitter jeg her og leser innlegg om andre deprimerte, og blir enda mer deprimert. Aaargh... Det gjør meg sint! Hvorfor gidder jeg? Jeg skal virkelig ta meg i nakken nå og kutte ut dette her.

Anonymkode: 0de0b...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Augusta Luise

Hva er det som gir deg noe da? Se om du kan finne noen nettsider eller fora som er oppbyggende for deg, som kan være en boost til å ta tak i egen tilstand? Eller heng her, lag deg en positivitetstråd og ta med deg massevis av gode tips! Vi er her vi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Du er antagelig i tvil om noe ,kanskje om bruk av medisiner -fremdeles. Du har problemer med. gå ned i vekt eller kanskje orke å spise noe. Du er frustrert over tingenes tilstand i sin alminnelig og kanskje er det sorg inne i bildet. 

Du vet ikke helt hvor du nå skal rette fokus i livet ditt.Du er i en reorienteringsfase som kanskje livet ditt alltid har båret preg av Du søker fast grunn under føttene og en formening om hvilke ting du kan klare å gjøre noe med i livet som kan stilne stormen som kanskje bare du alene opplever.

Du er bitter kanskje fordi du er en av disse dårlige tidsbrukerne spesielt fordi du så ofte har opplevet at tid og ressurser ikke strekker til.

Du ønsker å snu skuta men får det ikke til.

Du hærer lydene utenifra som hører helgen til. Ungene som leker i bakgårde og gnisninger av gafler og kniver og skjerftabbene folk som sitter ute i varmen og kanskje hører du de klager og syter litt over en veldig kald juli måned mens svetten siler bare du går noen skritt selv.

Før når du var i jobb var dette veldig koselige helgelyder i helgestillheten men ikke på samme måte nå uten jobben.

Føles av og til som " the point of no return" hvis man har en hang til plansjer og økonomiske kalkyler

Men så lenge det er liv så er det håp😊

Alt du forstår er den uendelig store betydningen av god helse og penger.

 

Men ennå er det litt igjen av denne sommeren.

God bedring😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...