Gå til innhold

Mild depresjon, men sterk om morgenen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tar meg selv i å våkne opp deprimert hver morgen. Alle tanker er så ekstra tunge, og jeg ser svart på alt. Hovedsaklig føler jeg meg skyldbetunget. Dette har forsterket seg spesielt etter jeg ble litt forelsket i en kollega, som også var interessert i meg, men dette resulterte i at jeg kjente enda mer på skammen. En følelse av at jeg ikke fortjener hans kjærlighet, at jeg ikke er god nok for han, og om han bare visste det og det osv.  Dette er spesielt sterkt på morgenen, selv om det ligger der hele dagen.

Er  andre som har/har hatt det slik? 

Anonymkode: 50b5d...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar meg selv i å våkne opp deprimert hver morgen. Alle tanker er så ekstra tunge, og jeg ser svart på alt. Hovedsaklig føler jeg meg skyldbetunget. Dette har forsterket seg spesielt etter jeg ble litt forelsket i en kollega, som også var interessert i meg, men dette resulterte i at jeg kjente enda mer på skammen. En følelse av at jeg ikke fortjener hans kjærlighet, at jeg ikke er god nok for han, og om han bare visste det og det osv.  Dette er spesielt sterkt på morgenen, selv om det ligger der hele dagen.

Er  andre som har/har hatt det slik? 

Anonymkode: 50b5d...338

Virker som det kan være morgendepresjon. Kjenner meg igjen da jeg har det selv til og med i gode perioder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg våkner alltid deprimet. Har det best på  formiddagen og dagen men er veldig tung igjen til kvelden. I løpet av dagen svinger det veldig. Fra å ha det ganske greit til å ha selvmordstanker. 

Anonymkode: dbbca...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg våkner alltid deprimet. Har det best på  formiddagen og dagen men er veldig tung igjen til kvelden. I løpet av dagen svinger det veldig. Fra å ha det ganske greit til å ha selvmordstanker. 

Anonymkode: dbbca...e7c

Hørtes kjent ut. Jeg vet ikke om jeg kan kalle det for selvmordstanker, men jeg tenker av og til: jaja, jeg skal tross alt dø en gang, det er ikke så farlig. Kjenner da at jeg får litt fred. ( Men da står det virkelig ille til). Forferdelig at noen skal ha det slik altså.

Anonymkode: 50b5d...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...