Gå til innhold

Uønsket forelskelse


Konemor--gjest

Anbefalte innlegg

Konemor--gjest

Hei,

Er hodestups, bunnløs forelsket i en annen enn min ektemann. Dette har sneket seg på ila 7 måneder og blitt mest inntest for ca 2 måneder siden. Og er gjengjeldt til de grader fra den andre personen som er en kollega.

Jeg har sluttet i jobben for å komme meg bort og bedt han ikke kontakte meg.

Sliter veldig om dagen, fornuften sier bli hos familien, følelsene sier følg forelskelsen. (Jeg har 2 små barn). Ikke har jeg noen anger rundt dette heller og syntes ikke synd på mannen min som må gå igjennom det at jeg er forelsket i en annen. (Mannen min vet alt)

Hvor lenge vil denne forelskelsen sitte i kroppen og hodet mitt?

Noen triks for å få den ut av hodet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kudos til deg som har gjort aktive skritt og seriøs innsats for ikke å fristes bort fra din ektefelle! Fortsett som du gjør, og holde deg unna han, og heller ikke snok på han på nettet og så videre.

Prøv å finne en hobby, eller ha sosialt  samvær med andre, eller andre metoder for å distrahere deg selv. Men godta at det kan ta litt tid, uten derved å dyrke kjærlighetssorgen.

Jeg legger ved en lenke jeg fant på nettet, etter kjapt googlesøk. jeg vet ikke om det kan passe for deg. Om ikke finnes det mange andre artikler og lignend som du eventuelt kan benytte deg av. Lykke til! 

https://www.google.no/amp/m.wikihow.com/Stop-Loving-Someone%3famp=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Var det nødvendig å fortelle mannen din om det? Alle kan få en crush, og jeg reagerer faktisk mer på at du ikke klarer å synes synd på ham. Det får meg til å tenke at dere ikke er helt på samme parti mentalt sett. 

Forelskelser varer ikke evig, så det går nok over av seg selv. Hvis du egentlig vil bort så går det nok ikke over. Det kan uansett bli vanskelig for dere å komme tilbake til ser dere var før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gargamel skrev:

Var det nødvendig å fortelle mannen din om det? Alle kan få en crush, og jeg reagerer faktisk mer på at du ikke klarer å synes synd på ham. Det får meg til å tenke at dere ikke er helt på samme parti mentalt sett. 

Forelskelser varer ikke evig, så det går nok over av seg selv. Hvis du egentlig vil bort så går det nok ikke over. Det kan uansett bli vanskelig for dere å komme tilbake til ser dere var før. 

Enig i dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...