Gå til innhold

Hva betyr dette?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Åh jeg blir bare fortvilet av dette. Men som jeg sier, hun hadde dokumenter. Jeg kan ikke dokumentere det, men tror selv jeg har blitt strålet i mange år. Det er det som gjør meg dårlig, hvordan kan jeg dokumentere det? Det er umulig, de vil det skal se ut som det er naturlig skjønner du. De kamuflerer mange dødsfall som naturlig død. 

Hvorfor i alle dager skulle noen gjøre deg dårlig med stråling, og ønske deg død? 

Beklager å si det, men dette bare er klassiske symtomer på alvorlig psykdom...

Anonymkode: 54b9c...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er ihvertfall mange som tror at det hun sa/skrev er sant, og hun kanaliserte også bøker. Det kommer fra høyere dimensjoner enn denne, jeg tror på henne. Det er mye som er skjult for allmenheten, mye mye mye. Folk vil bare ikke tro det, at vi lever i en sånn verden. 

Det finnes ikke fnugg av beviser for noe av dette. Altså er det overveiende sannsynlig det bare er tullball, rett og slett vrangforestillinger.

Anonymkode: 54b9c...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager skulle noen gjøre deg dårlig med stråling, og ønske deg død? 

Beklager å si det, men dette bare er klassiske symtomer på alvorlig psykdom...

Anonymkode: 54b9c...648

Ja du tror det ja, men det er ikke det. De vil drepe folk og de vil gjøre folk syke, legemiddelindustrien skal tjene masse penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ikke fnugg av beviser for noe av dette. Altså er det overveiende sannsynlig det bare er tullball, rett og slett vrangforestillinger.

Anonymkode: 54b9c...648

Javel javel, whatever....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor dere diskuterer vrangforestillingene med ts? 

Anonymkode: 48165...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor dere diskuterer vrangforestillingene med ts? 

Anonymkode: 48165...3e5

Kanskje fordi det appellerer til noe innerst inne i dem, la oss håpe det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Åh jeg blir bare fortvilet av dette. Men som jeg sier, hun hadde dokumenter. Jeg kan ikke dokumentere det, men tror selv jeg har blitt strålet i mange år. Det er det som gjør meg dårlig, hvordan kan jeg dokumentere det? Det er umulig, de vil det skal se ut som det er naturlig skjønner du. De kamuflerer mange dødsfall som naturlig død. 

Jeg skal ikke dra diskusjonen så mye lenger jeg, men jeg syns det er trist at du føler at noen vil deg vondt med vilje. Jeg har fulgt deg i mange mange år så jeg vet at du alltid har hatt mye å braute med i livet, men jeg vet også at du er tvers igjennom god og snill og velmenende for alt og alle rundt deg. Jeg kan ikke tenke meg noen det ville vært rarere å velge seg ut å være så utspekulert slem med som deg, og skulle ønske jeg kunne få deg til å skjønne at de rundt deg ønsker deg godt med sine råd. 

50 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja du tror det ja, men det er ikke det. De vil drepe folk og de vil gjøre folk syke, legemiddelindustrien skal tjene masse penger. 

Du må huske å nyansere litt nå Stjernestøv :) Man kan alltid finne bevis for noe om man leter, og det er ikke tvil om at alle steder det er penger er det også kjeltringer, så også innenfor legemiddelindustrien. Dette betyr imidlertid ikke at industrien det er snakk om er ond i seg selv eller at alle aktører i og rundt den er ond, og dette gjelder ikke bare innenfor legemiddelindustrien, men også innenfor feks matvareproduksjon, tekstilindustri etc. Uten legemiddelindustrien hadde levealderen vært halvert, vi hadde vært lenger syk før vi døde, hadde hatt langt mer smerter i det korte livet vi ville hatt og vi ville dødd av helbredelige sykdommer som lungebetennelse, virus- og bakterieinfeksjoner. :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Kayia skrev:

Jeg skal ikke dra diskusjonen så mye lenger jeg, men jeg syns det er trist at du føler at noen vil deg vondt med vilje. Jeg har fulgt deg i mange mange år så jeg vet at du alltid har hatt mye å braute med i livet, men jeg vet også at du er tvers igjennom god og snill og velmenende for alt og alle rundt deg. Jeg kan ikke tenke meg noen det ville vært rarere å velge seg ut å være så utspekulert slem med som deg, og skulle ønske jeg kunne få deg til å skjønne at de rundt deg ønsker deg godt med sine råd. 

Du må huske å nyansere litt nå Stjernestøv :) Man kan alltid finne bevis for noe om man leter, og det er ikke tvil om at alle steder det er penger er det også kjeltringer, så også innenfor legemiddelindustrien. Dette betyr imidlertid ikke at industrien det er snakk om er ond i seg selv eller at alle aktører i og rundt den er ond, og dette gjelder ikke bare innenfor legemiddelindustrien, men også innenfor feks matvareproduksjon, tekstilindustri etc. Uten legemiddelindustrien hadde levealderen vært halvert, vi hadde vært lenger syk før vi døde, hadde hatt langt mer smerter i det korte livet vi ville hatt og vi ville dødd av helbredelige sykdommer som lungebetennelse, virus- og bakterieinfeksjoner. :)  

Å jeg takker deg ydmykt for gode ord, det var godt å lese <3 

Men du vet, jeg er en av dem som vet for mye...de blir ofte likvidert. Men jeg håper jo at jeg får leve da. 

Ja det er ingen tvil om at verden er gal :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å jeg takker deg ydmykt for gode ord, det var godt å lese <3 

Men du vet, jeg er en av dem som vet for mye...de blir ofte likvidert. Men jeg håper jo at jeg får leve da. 

Ja det er ingen tvil om at verden er gal :) 

Du vet ikke for mye, og du blir ikke likvidert!

Anonymkode: 54b9c...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å jeg takker deg ydmykt for gode ord, det var godt å lese <3 

Men du vet, jeg er en av dem som vet for mye...de blir ofte likvidert. Men jeg håper jo at jeg får leve da. 

Ja det er ingen tvil om at verden er gal :) 

Den eneste som hindrer deg fra å leve de dagene vi har fått tildelt er deg selv dessverre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet ikke for mye, og du blir ikke likvidert!

Anonymkode: 54b9c...648

Nei jeg får ikke håpe det, er redd for det nå. Vil bare leve mitt liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kayia skrev:

Den eneste som hindrer deg fra å leve de dagene vi har fått tildelt er deg selv dessverre :) 

Jeg vil leve et normalt liv,vil ha det godt med mine. Men det er alt dette andre og jeg tror jo på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Om micro chipping. 

Hvis jeg fikk dette gjennom svineinfluensavaksinen, har de gjort en elendig jobb med å påvirke / kontrollere meg senere. For jeg tenker stort sett "for noe sprøyt" når jeg ser eller leser noe om temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, laban skrev:

Hvis jeg fikk dette gjennom svineinfluensavaksinen, har de gjort en elendig jobb med å påvirke / kontrollere meg senere. For jeg tenker stort sett "for noe sprøyt" når jeg ser eller leser noe om temaet.

Akkurat. Du er ikke klar over det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gjest låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...