Gå til innhold

Gir jeg opp mennene for lett nå ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg var på en date i går. Jeg hadde gruet meg veldig til å date igjen fordi jeg har fått en god del tunge avslag og nedturer via dating /forhold og menn. Men jeg vil ikke gi opp. Jeg har barn og alt å være glad for uansett  

Jeg reagerte på at daten stammer noe veldig. Jeg møtte han via tinder. Men okey stamming kan jo skyldes at han var nervøs. Jeg synes at han sa hadet på en noe klønete måte. Jeg sa at det var kjekt å treffe han. Han sa okey okey okey okey. Og så gikk han. Han fortalte mye om at han hadde hatt ett vanskelig forhold bak seg osv. Ellers hadde han mye fint å komme med. Men følte at han virket til å være veldig urolig i seg. Jeg tenkte å gi han en sjanse igjen om han tok kontakt etterpå. Men han har ikke tatt kontakt,derfor slettet jeg han som match på tinder for jeg mener at hvis han var interessert så ville vel han ha skrevet noe i løpet av samme kveld . Og pga den klønete avslutningen hans på selve daten så vil jo ikke jeg ta kontakt. 

Var det dumt av meg å slette han så tidlig fra tinder? Jeg er så lei skuffelser og gidder ikke å bruke lang tid på det lenger. Uansett : Jeg er glad for at jeg våget meg ut på date igjen :)

Anonymkode: 3e65e...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på en date i går. Jeg hadde gruet meg veldig til å date igjen fordi jeg har fått en god del tunge avslag og nedturer via dating /forhold og menn. Men jeg vil ikke gi opp. Jeg har barn og alt å være glad for uansett  

Jeg reagerte på at daten stammer noe veldig. Jeg møtte han via tinder. Men okey stamming kan jo skyldes at han var nervøs. Jeg synes at han sa hadet på en noe klønete måte. Jeg sa at det var kjekt å treffe han. Han sa okey okey okey okey. Og så gikk han. Han fortalte mye om at han hadde hatt ett vanskelig forhold bak seg osv. Ellers hadde han mye fint å komme med. Men følte at han virket til å være veldig urolig i seg. Jeg tenkte å gi han en sjanse igjen om han tok kontakt etterpå. Men han har ikke tatt kontakt,derfor slettet jeg han som match på tinder for jeg mener at hvis han var interessert så ville vel han ha skrevet noe i løpet av samme kveld . Og pga den klønete avslutningen hans på selve daten så vil jo ikke jeg ta kontakt. 

Var det dumt av meg å slette han så tidlig fra tinder? Jeg er så lei skuffelser og gidder ikke å bruke lang tid på det lenger. Uansett : Jeg er glad for at jeg våget meg ut på date igjen :)

Anonymkode: 3e65e...846

Ja jeg synes du er litt for snar. Det hadde ikke skadet deg om du bare lot ham ligge på match uten å gjøre noe mer aktivt. Første date med et nytt menneske er jo en risikosport, vi består heldigvis av mer enn dette ene korte møtet. Gi andre en sjanse til. Du skal uansett ha applaus for at du våger deg utpå igjen! Bravo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et stressopplegg! Er jammen gled jeg slipper hive meg på den karusellen der.  Du slettet ham dagen etter daten fordi du regnet med at han ville skrevet mer samme kveld som daten var dersom han var interessert? En kan vel ikke regne med at folk er online døgnet rundt og peprer en med meldinger ?

Blir bare litt oppgitt. Synes det høres fryktelig masete og stressende ut. Kunne du ikke gitt ham et par dager på å ta kontakt med deg, dersom du syntes han var OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
55 minutter siden, XbellaX skrev:

Ja jeg synes du er litt for snar. Det hadde ikke skadet deg om du bare lot ham ligge på match uten å gjøre noe mer aktivt. Første date med et nytt menneske er jo en risikosport, vi består heldigvis av mer enn dette ene korte møtet. Gi andre en sjanse til. Du skal uansett ha applaus for at du våger deg utpå igjen! Bravo!

Jeg har veldig angst for å date, etter noen veldig dramatiske opplevelser jeg har med det fra før av. Jeg vil ikke legge ut alt her, men jeg har opplevd ting som gjør at det å date er ganske tøfft for meg. 

Takk for at du ga meg en applaus for at jeg våger meg utpå igjen. Jeg vet at jeg gjerne var litt for snar med å slette han som match, men jeg tenkte at dersom han var interessert så skulle man tro at han hadde skrevet noe allerede etter at han kom hjem. Det er min erfaring med menn, men jeg vet at jeg var noe snar. Jeg likte han på mange måter, men jeg følte at han virket veldig urolig ut innvendig. Men det kan være fordi han var nervøs. Og måten han sa hadet på etter treffet var for meg veldig rart. Jeg takket for et hyggelig møte. Han bare sa : okey okey okey okey, og så gikk han. 

34 minutter siden, påskelilje skrev:

For et stressopplegg! Er jammen gled jeg slipper hive meg på den karusellen der.  Du slettet ham dagen etter daten fordi du regnet med at han ville skrevet mer samme kveld som daten var dersom han var interessert? En kan vel ikke regne med at folk er online døgnet rundt og peprer en med meldinger ?

Blir bare litt oppgitt. Synes det høres fryktelig masete og stressende ut. Kunne du ikke gitt ham et par dager på å ta kontakt med deg, dersom du syntes han var OK?

Mulig jeg skal gi det lengre tid til neste gang. Jeg vet at jeg var kjapp, men det har med at jeg er livredd for å gå rundt å håpe. Jeg har opplevd noe som jeg ikke vil dele på nettet, som gjør at jeg er veldig usikker på dating. 

Men uansett dere:; Jeg er veldig glad for at jeg klarte å komme meg ut på date. Jeg hater å date. Men jeg vet at jeg må igjennom det for å forsøke å finne den rette. Mulig jeg bør gi de litt mer tid enn hva jeg gjør. Jeg lærer hele veien :) 

 

 

 

 

Anonymkode: 3e65e...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, XbellaX skrev:

Ja jeg synes du er litt for snar. Det hadde ikke skadet deg om du bare lot ham ligge på match uten å gjøre noe mer aktivt. Første date med et nytt menneske er jo en risikosport, vi består heldigvis av mer enn dette ene korte møtet. Gi andre en sjanse til. Du skal uansett ha applaus for at du våger deg utpå igjen! Bravo!

Jeg er blitt flnk til å verne om meg selv. Verne om min egen selvfølelse. Det var årsaken til at jeg slettet han som match på den måten. Men okey: neste gang jeg dater så skal jeg gi det litt mer tid :) . 

Anonymkode: 3e65e...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er blitt flnk til å verne om meg selv. Verne om min egen selvfølelse. Det var årsaken til at jeg slettet han som match på den måten. Men okey: neste gang jeg dater så skal jeg gi det litt mer tid :) . 

Anonymkode: 3e65e...846

Flott, -på samme tid liker jeg at du ikke investerer hele livet ditt i fyren på kort tid, - laidback er bra. :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, XbellaX skrev:

Flott, -på samme tid liker jeg at du ikke investerer hele livet ditt i fyren på kort tid, - laidback er bra. :- )

Det er sant. Det er bedre å kaste menn man tror det ikke funker med tidlig, enn å sitte igjen å bare vente på at noe man tror er feil skal ta kontakt. Jeg tror han var feil. 

Jeg er veldig å verne følelsene mine nå. Jeg reagerte veldig på at han ikke takket møtet, og sa noe hyggelig om det. Jeg takket og sa det var hyggelig, men han sa bare Okey Okey Okey Okey, og så gikk han. Derfor tenkte jeg at det var litt snodig oppførsel. 

Jeg har etter tidligere erfaringer opplevd at de som virkelig er interessert tar kontakt rett etter daten på melding. En enkel melding etterpå kan man koste seg å skrive om man er interessert etter min mening.

Det var mulig dumt av meg å fjerne han som match så tidlig. Jeg vet ikke hva han heter engang til etternavn. Hadde han bare på tinder, men det spiller ingen rolle. Jeg tror ikke vi var en match uansett. Men jeg hadde gått på en andre-date om han hadde tatt kontakt i går kveld etter treffet... eller i morges for den slags skyld. Men det er bedre å verne seg selv og komme seg videre. Det har jeg lært etter erfaring. 

Anonymkode: 3e65e...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Trine skrev:

Hadde du likt fyren så hadde du vel ikke slettet han så fort, så da er det vel egentlig ingenting å lure på.

Jeg hadde slettet han like fort om jeg likte han også. Jeg synes han var okey. Men jeg var skeptisk til at han ikke sa et skikkelig hade, og han takket ikke for treffet. Bare gikk uten å si noe som helst på en klønete måte... 

Anonymkode: 3e65e...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde slettet han like fort om jeg likte han også. Jeg synes han var okey. Men jeg var skeptisk til at han ikke sa et skikkelig hade, og han takket ikke for treffet. Bare gikk uten å si noe som helst på en klønete måte... 

Anonymkode: 3e65e...846

Ok, det hadde jo ikke vært så veldig lurt da. Du kommer jo ikke til å finne "den rette" om du skal slette alle så raskt. Jeg mistenker at det var du som klaget på en fyr som mente du ikke var interessert fordi du ikke svarte på en melding samme kvelden, men nå er du jo ikke noe bedre enn denne fyren du klaget på selv heller ;)
Han du var på date med nå var sikkert nervøs og om han i tillegg stammet så syns jeg egentlig det er litt smålig av deg å klage på hvordan han avsluttet daten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde slettet han like fort om jeg likte han også. Jeg synes han var okey. Men jeg var skeptisk til at han ikke sa et skikkelig hade, og han takket ikke for treffet. Bare gikk uten å si noe som helst på en klønete måte... 

Anonymkode: 3e65e...846

Kan det være at han ikke merket noen interesse fra din side? Det kan være en alternativ forklaring på at han avbrøt høflighetsfrasene så brått.

Dumt av ham å snakke om sitt forrige forhold, tenker jeg. Han burde heller vært nysgjerrig på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
59 minutter siden, Gargamel skrev:

Kan det være at han ikke merket noen interesse fra din side? Det kan være en alternativ forklaring på at han avbrøt høflighetsfrasene så brått.

Dumt av ham å snakke om sitt forrige forhold, tenker jeg. Han burde heller vært nysgjerrig på deg.

Jeg vet ikke. Men kan godt være mulig at han ikke likte meg. Men okey: jeg er blitt vant med å få avslag nå, så jeg vred meg denne gangen unna før han sa det med ord. 

Jeg synes uansett at det er sterkt av meg å forsøke å finne kjærligheten tiltross for at jeg har opplevd mye nedturer innen det. Jeg føler at det hele gir meg lærdom og. Jeg synes at han som jeg datet virket skikkelig nervøs ut. Han pratet litt vel mye om seg selv. Jeg slapp nesten ikke til. Ofte har jeg følt at det var motsatt. Så nå har jeg lært litt om at det gjerne er best å være rolig avslappet holdning til det hele og ikke prate mye av nervøsitet. Men man skal være seg selv. 

Han sa at han mente ikke å nevne forrige forhold men at han hadde forsøkt men nå var det punktum osv. 

Nei kan være noe med mitt utseende eller noe som gjør at menn ikke liker meg. Så jeg ble derfor lei av å gå å vente på melding fra han. Og vet at er de interessert så skriver de ofte melding med en gang etterpå. Jeg ville ikke ta kontakt med han for jeg følte at måten han avsluttet praten på gjorde det uaktuelt. Han hadde fått en til sjanse om han hadde tatt kontakt men nå er toget gått . Jeg slettet han som match på tinder. 

Jeg tror han var helt feil. Jeg har lært etter tidligere erfaringer. Han siste jeg var sammen med burde jeg ha dumpet tidlig i datefasen pga han sa ord som om han var uinteressert. Jeg var ivrig og tok intiativ til prat med han hver dag på messanger på facebook . Sikkert meg som holdt det gående helt til han dumpet meg etter altfor lang kontakt . Dette har jeg lært av og vil ikke oppleve igjen. Kontakten skal gå begge veier. Merker jeg tegn på uinteresse trekker jeg meg bort. 

Skal jeg gidde å lete videre eller gi opp ? Jeg er 40 år og har barn heldigvis. Men har en dryss med avvisninger bak meg føler jeg. Men kanskje jeg en dag lykkes...  Jeg mener at jeg er en snill person med godt hjerte. Og jeg mener at jeg er vel så pen som de fleste i min alder iallefall  

Huttetu. Hater å date men hva har man å tape på å forsøke? Om datene blir skuffet om de ser meg så får de bare bli. Jeg trekker meg bort så fort jeg tror de er uinteressert uansett. 

Den siste daten gikk jeg med troen over at han hadde interesse helt til på slutten. Da ble han rar. Men problemet var at jeg klarte dårlig å høre alt han sa på slutten fordi han rotet mye med ord og pratet utydelig. Mulig fordi han var nervøs... vet ikke. 

Anonymkode: 3e65e...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har jeg datet 11 personer på halvannet år. Altså siden eksen min dumpet meg for godt. Det har resultert i at jeg har avvist 6 personer ... 3 personer hørte jeg aldri fra igjen. 1 person ga meg avvisning. Og han siste slettet jeg som match ettersom han ble stille etter daten. 

Å date er ikke noe morro. Men jeg tar det positive i det med meg. 

Anonymkode: 3e65e...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg datet 11 personer på halvannet år. Altså siden eksen min dumpet meg for godt. Det har resultert i at jeg har avvist 6 personer ... 3 personer hørte jeg aldri fra igjen. 1 person ga meg avvisning. Og han siste slettet jeg som match ettersom han ble stille etter daten. 

Å date er ikke noe morro. Men jeg tar det positive i det med meg. 

Anonymkode: 3e65e...846

I mitt hode er 11 dater på halvannet år mye. Jeg synes det høres ut som om du trenger å bygge opp selvtillit og bli glad i deg selv og det livet du har i dag med barna dine før du maser videre med å stresse etter en partner. Jeg tror at når du er fornøyd med livet og utstråler selvtillit, vil det være lettere å finne en partner.

Du kan jo også engasjere deg i en aktivitet der du kan "risikere" å treffe en potensiell partner på gamlemåten 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 timer siden, påskelilje skrev:

I mitt hode er 11 dater på halvannet år mye. Jeg synes det høres ut som om du trenger å bygge opp selvtillit og bli glad i deg selv og det livet du har i dag med barna dine før du maser videre med å stresse etter en partner. Jeg tror at når du er fornøyd med livet og utstråler selvtillit, vil det være lettere å finne en partner.

Du kan jo også engasjere deg i en aktivitet der du kan "risikere" å treffe en potensiell partner på gamlemåten 😊

Jeg er fornøyd med livet mitt. Så jeg tror ikke det er så mye det som gjør at jeg har måtte gå på date etter date. Og at jeg ikke har funnet noen. Men ja det er stress å gå på 11 dater på halvannet år uten å ha funnet den rette. Men nettdating er heller ikke lett. Og man kan ikke forvente å finne den rette så lett når det er to fremmede som treffer hveandre. Men uansett: jeg får klappe meg selv på skulderen å si til meg selv at jeg har vært flink :) . 

Det er godt med en pause iblant. 

Jeg kunne ønske at jeg hadde funnet den en mann å treffe. Jeg hater å date nye hele tiden. Påvirker datingen meg for mye psykisk så kutter jeg det. Å gå en tur og ny og ne uten noe intimt skjer er det ikke noe galt i. Men det er kjedelig å treffe en hel haug med menn. 

Anonymkode: 3e65e...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Attså jeg kunne ønske at jeg kunne gå kun på en date, og så funnet den rette selvsagt. Er ikke et ønske å gå på date etter date. Men jeg driver nettdating. Mulig det har med det å gjøre. Og det virker som om mange er useriøse på nettdatingen. 

Anonymkode: 3e65e...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...