Gå til innhold

Sovemedisin som ikke gir hang over? Trenger tips


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Trenger en sovemedisin som ikke gir hang over. Har brukt mye og store doser imovane, men dette er jo uheldig og vanedannende i lengden.. Av vallergan blir jeg Zombie dagen etterpå. bruker og litt ap. Men trenger noe i erstatning for imovane og vallerhan..

Noen tips?

Anonymkode: 39269...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trenger en sovemedisin som ikke gir hang over. Har brukt mye og store doser imovane, men dette er jo uheldig og vanedannende i lengden.. Av vallergan blir jeg Zombie dagen etterpå. bruker og litt ap. Men trenger noe i erstatning for imovane og vallerhan..

Noen tips?

Anonymkode: 39269...702

Stabil døgnrytme hvor du står opp til samme tid hver dag, samt regelmessig fysisk aktivitet. 

Anonymkode: aa048...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stabil døgnrytme hvor du står opp til samme tid hver dag, samt regelmessig fysisk aktivitet. 

Anonymkode: aa048...1c9

Ja, hadde det bare vært så enkelt.. Gjør det. men det hjelper ikke. Har alvorlige søvnproblemer og trenger noe for å sove på.

Anonymkode: 39269...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger en sovemedisin som ikke gir hang over. Har brukt mye og store doser imovane, men dette er jo uheldig og vanedannende i lengden.. Av vallergan blir jeg Zombie dagen etterpå. bruker og litt ap. Men trenger noe i erstatning for imovane og vallerhan..

Noen tips?

Anonymkode: 39269...702

Jeg har problemer selv så akkurat nå er jeg på you tube og se på videoer om naturlige sovemidler. I kveld skal jeg prøve dette:

1/4 teskje honning

1/8 teskje havsalt

1 spiseskje kokosnøttolje

Mikses sammen. Drikk.

Drikk litt vann etterpå.

Det høres ikke ut som det skal hjelpe, men jeg skal prøve.

Ellers prøver jeg å begynne og roe ned mange timer før jeg skal legge meg. Jeg prøver også å holde øynene lukket når jeg først har lagt meg. Ikke åpne dem når jeg snur meg eller føler at jeg er lys våken.

Kanskje du kan google opp tips for god søvn?

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg ble også zombie av vallergan, mens atarax virket bra uten noen form for hangover.

Anonymkode: 17c71...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger en sovemedisin som ikke gir hang over. Har brukt mye og store doser imovane, men dette er jo uheldig og vanedannende i lengden.. Av vallergan blir jeg Zombie dagen etterpå. bruker og litt ap. Men trenger noe i erstatning for imovane og vallerhan..

Noen tips?

Anonymkode: 39269...702

Har lite hangover av små doser Tolvon/Remeron. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, DoleMari skrev:

Circadin. Det brukes for forsinka søvnrytmeforstyrrelse. Blir mer våken dagen etter.

Heller ren Melatonin enn Circadin. Fungerer svært sjeldent på de med alvorlige søvnproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lav dose Seroquel (25 mg) gir ikke meg hangover så den burde være verdt et forsøk. Er ikke vanedannende. Noen trenger litt høyere dose, men sånt må prøves fram. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...