Gå til innhold

Er så forvirret.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Men jeg vet jeg velger det selv, å tenke på den måten jeg tenker. Vet ikke hva som er hva lenger,hvem som er hvem og hvordan ting fungerer. Det er så mye nytt for meg,det oppleves skremmende. Men det er jo min vei å gå,mitt liv....det har aldri vært normalt og kommer aldri til å være det. Det kommer sterkere og sterkere, nærmere og nærmere. Det er mye på gang nå,kjenner dere det? Forandringene? Altså, det er jo forandringer nå? Kjenner alle det? Vet jeg har slitt med angst mye, vil slutte å frykte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men jeg vet jeg velger det selv, å tenke på den måten jeg tenker. Vet ikke hva som er hva lenger,hvem som er hvem og hvordan ting fungerer. Det er så mye nytt for meg,det oppleves skremmende. Men det er jo min vei å gå,mitt liv....det har aldri vært normalt og kommer aldri til å være det. Det kommer sterkere og sterkere, nærmere og nærmere. Det er mye på gang nå,kjenner dere det? Forandringene? Altså, det er jo forandringer nå? Kjenner alle det? Vet jeg har slitt med angst mye, vil slutte å frykte. 

Nei, kjenner ingen ting spesielt.

Du liker nok ikke å høre det, men dette skyldes uten tvil at du har trappet ned AP.

Anonymkode: 759ff...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, kjenner ingen ting spesielt.

Du liker nok ikke å høre det, men dette skyldes uten tvil at du har trappet ned AP.

Anonymkode: 759ff...e36

Men hvis det skyldes det, hvorfor kjenner jeg så mye? Hvorfor er det så voldsomt for tiden? Tar tross alt 100 mg, kan det være de har stukket feil? Eller at kroppen min beskytter meg? Eller at medisinen er kapslet inn slik at jeg ikke får den? Føler ikke at jeg tar medisin lenger,like greit å slutte helt da. Vil jo trappe ned,da blir dette enda sterkere? Kreftene? Hodet mitt koker, bare lurer på hva det kan være? 

Er med i en gruppe på FB, der er det folk som meg og vi tror på de samme tingene. De er da ikke syke hele gjengen? Bare undrer :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men hvis det skyldes det, hvorfor kjenner jeg så mye? Hvorfor er det så voldsomt for tiden? Tar tross alt 100 mg, kan det være de har stukket feil? Eller at kroppen min beskytter meg? Eller at medisinen er kapslet inn slik at jeg ikke får den? Føler ikke at jeg tar medisin lenger,like greit å slutte helt da. Vil jo trappe ned,da blir dette enda sterkere? Kreftene? Hodet mitt koker, bare lurer på hva det kan være? 

Er med i en gruppe på FB, der er det folk som meg og vi tror på de samme tingene. De er da ikke syke hele gjengen? Bare undrer :o 

Det er vel heller det at 100mg er for lite. Neida, alle er ikke syke, tro på påskeharen om du vil, men det bikker over i sykdom når det blir en total besettelse slik det alltid er for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, XbellaX skrev:

Det er vel heller det at 100mg er for lite. Neida, alle er ikke syke, tro på påskeharen om du vil, men det bikker over i sykdom når det blir en total besettelse slik det alltid er for deg.

Jeg bare klarer ikke la være, tankene er der hele tiden og det skjer så mye åndelig. Så er det dette med metafysikk, det er noe som har hengt seg opp nå. Det er vel derfor jeg er så forvirret,hvordan vite hva som er hva liksom? Følger de med meg hele tiden, er de her inne? Er det de som gjør meg dårlig nå? Er det de de de? Det er det jeg har inntrykk av nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men jeg vet jeg velger det selv, å tenke på den måten jeg tenker. Vet ikke hva som er hva lenger,hvem som er hvem og hvordan ting fungerer. Det er så mye nytt for meg,det oppleves skremmende. Men det er jo min vei å gå,mitt liv....det har aldri vært normalt og kommer aldri til å være det. Det kommer sterkere og sterkere, nærmere og nærmere. Det er mye på gang nå,kjenner dere det? Forandringene? Altså, det er jo forandringer nå? Kjenner alle det? Vet jeg har slitt med angst mye, vil slutte å frykte. 

Du er mye verre nå enn du var på 150 mg, jeg er enig med XbellaX - du får for ilte medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jeg bare klarer ikke la være, tankene er der hele tiden og det skjer så mye åndelig. Så er det dette med metafysikk, det er noe som har hengt seg opp nå. Det er vel derfor jeg er så forvirret,hvordan vite hva som er hva liksom? Følger de med meg hele tiden, er de her inne? Er det de som gjør meg dårlig nå? Er det de de de? Det er det jeg har inntrykk av nå. 

Jeg orker ikke diskutere med deg når du er slik som dette, dessverre, og jeg tror heller ikke det gjør deg bedre.

Du har en one-track mind akkurat nå, ingenting annet er viktig, du er ikke mottagelig for dialog, alt blir enveis-kjøring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, Lillemus skrev:

Du er mye verre nå enn du var på 150 mg, jeg er enig med XbellaX - du får for ilte medisiner.

Ok, det fremtoner seg kanskje sånn, men det er jo meningen jeg skal takle dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, XbellaX skrev:

Jeg orker ikke diskutere med deg når du er slik som dette, dessverre, og jeg tror heller ikke det gjør deg bedre.

Du har en one-track mind akkurat nå, ingenting annet er viktig, du er ikke mottagelig for dialog, alt blir enveis-kjøring. 

Ja det er mulig, følte det ble litt enveiskjørt når sykepleieren var her i dag. Men jeg skrev etterpå jeg trengte ikke snakke mer om dette,det er jo ikke psykiatri. Føler meg bare så forvirret, det er bare det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Men la meg si dette, har stor respekt for at folk ikke forstår og har sin sannhet. Vi er millioner av mennesker, alle kan ikke tro det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...