Gå til innhold

Flere kvalitetsinnlegg på DOL?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes du det har vært flere kvalitetsinnlegg her i det siste?

Anonymkode: c2250...45a

Når du nevner det så er det lenge siden jeg har sett noe til de vanlige frasene her inne ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes du det har vært flere kvalitetsinnlegg her i det siste?

Anonymkode: c2250...45a

Det har utvilsomt vært et hyggeligere sted å være denne sommeren enn det feks var i våres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, XbellaX skrev:

Det har utvilsomt vært et hyggeligere sted å være denne sommeren enn det feks var i våres. 

Det samme synes jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, XbellaX skrev:

Det har utvilsomt vært et hyggeligere sted å være denne sommeren enn det feks var i våres. 

På hvilken måte?

Anonymkode: c2250...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært hyggeligere her ja, er nå visse brukere som ikke er aktive lenger ;) 

Men flere kvalitetsinnlegg har jeg ikke sett noe til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte?

Anonymkode: c2250...45a

For min del handler det ikke om "kvalitetsinnlegg". Jeg synes innleggene var gode før også, men det har blitt en fenomenal nedgang av spam (kjente fraser slik Lillemus nevner). Den enorme mengden av dette drittet som befant seg i våres var faktisk oppsiktsvekkende. At det heller ikke er enkelte som avbryter tråder for å dra inn disse spam-frasene gjør også til at trivselen øker. 

Surt oppgulp/ frekke svar og nærmest "stalking" på forum av enkelte brukere er også redusert. 

 

Edit: Det er også kommet til noen nye brukere som bidrar positivt, veldig hyggelig!

Endret av XbellaX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Andreaswell skrev:

Vært hyggeligere her ja, er nå visse brukere som ikke er aktive lenger ;) 

Men flere kvalitetsinnlegg har jeg ikke sett noe til?

Hva? Har du glemt fyren som flashet konens bh-løse dype kløft? Her snakker vi kvalitet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Andreaswell skrev:

Vært hyggeligere her ja, er nå visse brukere som ikke er aktive lenger ;) 

Javisst, skvis ut de mistilpassede utskuddene og taperne så dere vellykkede med fullverdige liv kan kose dere sammen i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, gråstein skrev:

Javisst, skvis ut de mistilpassede utskuddene og taperne så dere vellykkede med fullverdige liv kan kose dere sammen i fred.

Jeg synes også innlegget du reagerte på var ekskluderende og skulle ønske at fokuset utelukkende var på hva slags innlegg som blir skrevet og ikke hvem som står bak. Men samtidig så synes jeg det er bra at det er færre gjentagelser av det samme. Innlegg som er ok i moderat omfang, kan bli ganske ødeleggende når det utvikler seg til noe som ligner på spamvirksomhet. Er du ikke egentlig litt enig i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, gråstein skrev:

Javisst, skvis ut de mistilpassede utskuddene og taperne så dere vellykkede med fullverdige liv kan kose dere sammen i fred.

Var IKKE det jeg mente!

8 minutter siden, frosken skrev:

Jeg synes også innlegget du reagerte på var ekskluderende og skulle ønske at fokuset utelukkende var på hva slags innlegg som blir skrevet og ikke hvem som står bak. Men samtidig så synes jeg det er bra at det er færre gjentagelser av det samme. Innlegg som er ok i moderat omfang, kan bli ganske ødeleggende når det utvikler seg til noe som ligner på spamvirksomhet. Er du ikke egentlig litt enig i det?

Er dere seriøse? Kan man ikke skrive en ting uten å bli dømt nedenunder og hjem? 

Når visse brukere bruker all sin tid på å fucke opp andre brukere, vel da hører de ikke hjemme på et forum.

Og du Frosken, spar meg for moralpraten din. Jeg var IKKE ekskluderende i det jeg skrev, og det vet du godt som er så aktiv som du er og får med deg det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, XbellaX skrev:

Hva? Har du glemt fyren som flashet konens bh-løse dype kløft? Her snakker vi kvalitet ;-)

Haha! Ja guri, det var kvalitetsinnlegg! (Tog du han?) :lol: *Skjult humor*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frosken skrev:

Jeg synes også innlegget du reagerte på var ekskluderende og skulle ønske at fokuset utelukkende var på hva slags innlegg som blir skrevet og ikke hvem som står bak. Men samtidig så synes jeg det er bra at det er færre gjentagelser av det samme. Innlegg som er ok i moderat omfang, kan bli ganske ødeleggende når det utvikler seg til noe som ligner på spamvirksomhet. Er du ikke egentlig litt enig i det?

"Jeg synes også innlegget du reagerte på var ekskluderende og skulle ønske at fokuset utelukkende var på hva slags innlegg som blir skrevet og ikke hvem som står bak." - Det er resultatet av årevis av samme type repeterende spamming. Denne type innlegg har pågått jevnt og trutt i flere år og i perioder, som i våres, har den vært ganske e-k-s-t-r-e-m. Det er åpenbart samme "klan" som bidrar med disse og da må det være lov å kalle en spade for en spade. Ingen her, av seriøse og faste brukere, har et ønske om å ekskludere noen, men når man gjentatte ganger, igjen -over år, nærmest blir pepret med velkjente fraser uansett hva man sier er det ikke ok lenger. 

At AW reager synes jeg er helt innafor når han i lang tid har måttet finne seg i relativt udelikate innlegg direkte rettet mot ham. 

 

 

1 time siden, gråstein skrev:

Javisst, skvis ut de mistilpassede utskuddene og taperne så dere vellykkede med fullverdige liv kan kose dere sammen i fred.

Det er slettes ikke slik det er ment. Dersom enkelte brukere kan diskutere ulike emner på en noenlunde normal måte og redusere spammingen av ulike fraser i alle andre tråder er det meste ganske så greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, frosken skrev:

Jeg synes også innlegget du reagerte på var ekskluderende og skulle ønske at fokuset utelukkende var på hva slags innlegg som blir skrevet og ikke hvem som står bak. Men samtidig så synes jeg det er bra at det er færre gjentagelser av det samme. Innlegg som er ok i moderat omfang, kan bli ganske ødeleggende når det utvikler seg til noe som ligner på spamvirksomhet. Er du ikke egentlig litt enig i det?

Mulig det, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes du det har vært flere kvalitetsinnlegg her i det siste?

Anonymkode: c2250...45a

ja. de innleggene fra mariussen, det er alltid innlegg jeg får latterkrampe av, selvom jeg har en vond dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...