Gå til innhold

Mister man ereksjon av trang forhud?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en mann på 34 år, og jeg har hele livet vært "plaget" med trang forhud. Jeg får trekt den helt tilbake når jeg vasker meg. Men selv om det ikke alltid er like lett å trekke den tilbake, så er hovedproblemet å få den over penishodet igjen. Og jeg har relativt stort penishode. Så når jeg har sex så vrir åpningen på forhuden seg innover, og strammer rundt under penishodet. Penishodet blir veldig rødt, og ganske ofte nummen. Når jeg onanerer så drar jeg ikke tilbake forhuden helt, så da er det ikke noe problem. Men når jeg har sex så blir den jo "automatisk" trekt tilbake når jeg penetrerer, og "setter seg fast" bak penishodet. Og ofte så blir penisen min slapp under samleie. Jeg har alltid tenkt at det har vært psykisk, men kan dette ha noe med at forhuden er for trang, og bremser blodtilførselen på en måte..? 

Anonymkode: 3b180...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje vis du forsøker å strekke mer og mer når du onanerer slik at du får tøyd forhuden over tid er en løsning?

Anonymkode: 2cf86...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hvorfor drar du ikke til legen for henvisning videre slik at kirurgi kan hjelpe deg? I dag er det vanlig at man opererer når man er liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan fikses gratis og lett hos urolog. Høres ikke ut som du trenger full omskjæring heller, men den mildeste varianten, som til og med gjøres med lokalbedøvelse.

 

 

Anonymkode: 90898...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...