Gå til innhold

Jeg er snart enig med dem som sier at alt lammelse i penger og har med økonomi å gjøre. Hvor syk erJeg blitt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

Det er jo ikke vanskelig å forstå at alle strever med sitt på sin måte det er jo ikke noe nytt av vår tid.

" Man skal ikke tenke mye utenfor boksen" som man ofte sa i min ungdomstid Så dessverre så like aktuelt i dag.😊

(Godt det allerede finnes versjoner for " dummies" av så mye.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Man skal ikke være mye utenfor "boksen "eller "skya" i  dag som person har  jeg inntrykk av før det kan få veldig uønskede konsekvenser om man  er uheldig nok.

Kanskje den økte bevissthet  om stigma og miljø vil hjelpe de mange som trenger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Men jeg er ikke negativ i alt.Det er enormt vanskelig å følge med på alt og jeg tror så mange mennesker er i samme situasjon at de har måttet gi slipp på så mange muligheter i livet.

Vi er så altfor mange i samme båt dessverre hvor alt er ikke helt bare.

Ikke alle har utsikter til en liten alderspensjon som fallskjerm.

Man må jo bare håpe at tiden jobber for oss alle.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...