Gå til innhold

Selv den beste kan feile og alle kan bli syke og skrale.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har inntrykk av at dette er en ikkemeningsbærende setning for de fleste av dere her og ihvertfall ikke sann . Går det an å spørre hvorfor eller har dere inntrykk av at jeg er et så moralskfordervet menneske at det er betenkelig å kommentere dette. Vi vurderer alle ting så forskjellig men eg har stor respekt for andres mnneskers synspunkter og kunnskap.

Er det riktig antatt? At påstanden i overskriften ikke er riktig i deres ører?

Anonymkode: 8c653...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig er det riktig at alle kan feile, og alle kan selvfølgelig bli syke? Hvorfor mener du det skulle være forskjell på folk når det kommer til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har inntrykk av at dette er en ikkemeningsbærende setning for de fleste av dere her og ihvertfall ikke sann.

Er det riktig antatt? At påstanden i overskriften ikke er riktig i deres ører?

Anonymkode: 8c653...2ee

Nei? Hvor i all verden har du fått det inntrykket fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har inntrykk av at dette er en ikkemeningsbærende setning for de fleste av dere her og ihvertfall ikke sann . Går det an å spørre hvorfor eller har dere inntrykk av at jeg er et så moralskfordervet menneske at det er betenkelig å kommentere dette. Vi vurderer alle ting så forskjellig men eg har stor respekt for andres mnneskers synspunkter og kunnskap.

Er det riktig antatt? At påstanden i overskriften ikke er riktig i deres ører?

Anonymkode: 8c653...2ee

Nei, i mine ører er setningen absolutt gyldig, og jeg forstår ikke hvorfor den ikke skulle være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle feiler i livet sitt. Kan ikke si at noen er uten feil. Alle gjør sine feil, mer eller mindre. Noen ser dem. Men noen vil aldri se dem. Alle kan bli syke, og alle kan bli skrale. Det er mening i de ordene. Og noen ord til ettertanke for de som ikke kan tilgi andres feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...