Gå til innhold

Deprimert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min behandler sier at det går ann å være så deprimert at en selv ikke vet at en er deprimert. Noen som har opplevd det? Jeg føler meg ikke deprimert i det hele tatt, har det ikke fantastisk men helt greit.

 

Anonymkode: 09eff...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja, det blir til slutt en del av hverdagen, en del av livet som man oppfatter som normalt. Skummelt igrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min behandler sier at det går ann å være så deprimert at en selv ikke vet at en er deprimert. Noen som har opplevd det? Jeg føler meg ikke deprimert i det hele tatt, har det ikke fantastisk men helt greit.

 

Anonymkode: 09eff...02a

Rart man ikke kan vite det.

Anonymkode: 24462...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, Andreaswell skrev:

Jaja, det blir til slutt en del av hverdagen, en del av livet som man oppfatter som normalt. Skummelt igrunn.

Jeg hører en del stemmer og innimellom har DE har et stort ønske om at jeg skal ta livet mitt de roper og skriker det.

Og da behandler og jeg diskuterte om det var tanker eller andre som snakker så mente jeg at det ikke kan være tanker da jeg ikke har noen tanker om å ta livet mitt ,jeg ønsker ikke å dø.Ikke føler jeg meg deprimert heller. Det var da behandler mente at det går ann å være alvorlig deprimert uten å vite det.

Har vært deprimert før alvorlig og, men har da følt at jeg har hatt det veldig ille.Nå har jeg det alså ille uten å føle det ?blir helt forvirret jeg..

 

Anonymkode: 09eff...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yellow ledbetter

Ja, det går helt klart an. Jeg har sett det hos familiemedlemmer. De mister all glede og all mening med det som skjer rundt dem, uten at de forstår at problemet er i dem selv, ikke hos alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...