Gå til innhold

En mann som møter eksen sin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ville du stolt på at en mann som treffer eksen sin alene, ikke holder på med henne?  Altså dersom de ikke har barn. Men de møtes iblant som bestevenner. Går ut å tar en kaffe. Tilbringer tid hjemme hos hveandre osv. 

 

Anonymkode: 83086...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men de møtes iblant som bestevenner. Går ut og tar en kaffe.

At de traff hverandre iblant ute blant folk ville ikke gjort at jeg ble mistenksom mot en mann jeg i utgangspunktet stolte på.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tilbringer tid hjemme hos hverandre osv.

Derimot synes jeg det er litt unødvendig at de skal møtes alene hjemme hos hverandre.  Ikke fordi det må skje noe tvilsomt selv om de gjør det, men det blir en unødig privat ramme rundt det som lett kan uroe nye partnere og som det er veldig lett å unngå hvis de vil. 

Når det er sagt, er jeg vant til at ekser er reelle ekser og at å treffe dem ikke skaper noen slags gnist som helst.  Men jeg vet jo at ikke det gjelder alle par. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denfinekatten

Nei, det er vel en grunn til at de er eks-kjærester. Møter jeg eksen min er det ikke sikkert jeg gidder å hilse en gang. Samliv er jo bare drama og dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, laban skrev:

At de traff hverandre iblant ute blant folk ville ikke gjort at jeg ble mistenksom mot en mann jeg i utgangspunktet stolte på.

Derimot synes jeg det er litt unødvendig at de skal møtes alene hjemme hos hverandre.  Ikke fordi det må skje noe tvilsomt selv om de gjør det, men det blir en unødig privat ramme rundt det som lett kan uroe nye partnere og som det er veldig lett å unngå hvis de vil. 

Når det er sagt, er jeg vant til at ekser er reelle ekser og at å treffe dem ikke skaper noen slags gnist som helst.  Men jeg vet jo at ikke det gjelder alle par. 

Jeg reagerer hvis hun blir altfor viktig i livet hans. Altså hvorfor må han møte eksen helt alene hjemme hos hveandre ? Greit : to personer kan være ekser for en årsak men det er en skummel situasjon å begi seg innpå om han ikke viser skille på eksen og den nye partneren. Vil han ikke gå over fra singel til forhold på facebook reageres det også fra min side. 

Jeg stoler i utgangspunktet på en mann men blir det for mye eks så reagerer jeg. 

Anonymkode: 83086...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...