Gå til innhold

Hvilket parti skal du stemme på i år?


AnonymBruker

Hvilket parti skal du stemme på i år?  

17 stemmer

  1. 1. Hvilket parti skal du stemme på i år?

    • Arbeiderpartiet
      4
    • Høyre
      3
    • Fremskrittspartiet
      2
    • Kristelig Folkeparti
      1
    • Venstre
      2
    • Senterpartiet
      0
    • Miljøpartiet De Grønne
      0
    • Sosialistisk Venstreparti
      1
    • Rødt
      1
    • Norges Kommunistiske Parti
      0
    • Alliansen (Norsk Parti)
      1
    • Kristlig Samlingsparti
      0
    • Piratpartiet
      1
    • Pensjonistpartiet
      0
    • Helsepartiet
      0
    • Kystpartiet
      0
    • Demokratene i Norge
      0
    • Partiet De Kristne
      0
    • Liberalistene
      1
    • Innvandrerpartiet
      0


Anbefalte innlegg

Tror ikke jeg går å stemmer. ( snart er det vel også kanskje bare " de utvalgte" som nes å stemme)

For å være ærlig tror jeg det blir lite oppslutning om dette valget.Jeg tror "folk flest" er så luta lei av juks og bedrag og " hverdagskriminalitet".

Men jeg prøver å føle med med " fordomsfritt" sinn og jeg ønsker alle god valgkamp og godt valg.😊

Anonymkode: eeb65...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke jeg går å stemmer. ( snart er det vel også kanskje bare " de utvalgte" som nes å stemme)

For å være ærlig tror jeg det blir lite oppslutning om dette valget.Jeg tror "folk flest" er så luta lei av juks og bedrag og " hverdagskriminalitet".

 

Anonymkode: eeb65...5cf

Men om man er misfornøyd med politikerne må er det jo desto større grunn til å forsøke å få byttet dem ut, med andre ord benytte seg av stemmeretten? Det er jo eneste muligheten man har til å påvirke - om man ikke går inn i politikken selv.

 

Er ennå ikke sikker på hva jeg skal stemme, det eneste jeg vet er at jeg HELT sikkert skal benytte meg av stemmeretten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Det er det minste man kan gjøre for samfunnet. 

Ja det er jeg enig i bokstavelig talt :) 

Anonymkode: d82ee...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Føler meg veldig mellom barken og veden. Kanskje det er best de som sitter bare blir sittende og slik " demmer opp for syndefloden".

Men jeg " glemmer" nok bare dette valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg aner foreløbig ikke hva jeg skal stemme denne gangen. Det er noen partier jeg ikke ønsker livets rett og definitivt ikke stemmer, men hva hjelper det når de små fillepartiene innsmigrer seg til de større som tar dem på laget for å komme til makta? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Jeg aner foreløbig ikke hva jeg skal stemme denne gangen. 

Stemmer man ikke stort sett det samme? De ulike partiers ideologi står vel mer eller mindre fast fra valg til valg. Det å basere seg på årets ferske valgløfter er bare tull.

Anonymkode: c1a08...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Stemmer man ikke stort sett det samme? De ulike partiers ideologi står vel mer eller mindre fast fra valg til valg. Det å basere seg på årets ferske valgløfter er bare tull.

Anonymkode: c1a08...207

Jeg har variert med hva jeg har stemt ja, mest ved kommune- og fylkestingsvalgene da, der er det jo gjerne noen konkrete saker de enkelte partiene kjemper for, men også ved stortingsvalg ettersom jeg har blitt eldre og har endret syn på en del ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg holder med handa som vi sa som barn. Men jeg lytter til argumenter og alle partier snakker om endring på sin måte senest fra det blide Sørland i dag hvor paneldeltagerne måtte holde på hatten i vinden.

Det varmer mitt hjerte og jeg synes det er godt at noen tror på endring.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Skulle jeg stemme blir det på Støre og Arbeiderpartiet. Vi har en felles interesse har jeg funnet ut. Vi liker å gå på ski. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg stemmer på partiet som skjønner at mange går for lite på kino og forstår hvorfor.

Med andre ord med overveiende sannsynlighet Arbeiderpartiet som nesten alltid med kanskje en SV og en Senterpartiet i forsøk på " taktisk stemmegivning". Jeg har stemt ved mange valg men for mange blir det aldri.

Anonymkode: eeb65...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...