Gå til innhold

AS og rynkefri


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen fordeler må det jo være for oss også. Tok du den!😉

Anonymkode: 608b2...bf1

Nei...

Anonymkode: e7464...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen fordeler må det jo være for oss også. Tok du den!😉

Anonymkode: 608b2...bf1

Neeei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lenge siden dama i butikken spurte om jeg var gammel nok da jeg skulle kjøpe snus. Har vel i grunn vært gammel nok i 18 år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser også veldig ung ut i forhold til alderen og har AS, så det var merkelig o.0 er vi bare unger som ikke har blitt utviklet til voksne ordentlig? Store barn? Hvem vet.Jeg ser også veldig ung ut i forhold til alderen og har AS, så det var merkelig o.0 er vi bare unger som ikke har blitt utviklet til voksne ordentlig? Store barn? Hvem vet.

Anonymkode: 1929c...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yellow ledbetter

"Veslevoksne barn som blir barnslige voksne." Det uttrykket har jeg lest flere ganger når det gjelder AS, og det er absolutt relevant for min del. Jeg har vel neppe vært aldersadekvat i hele mitt liv, verken når det gjelder interesser, musikksmak eller klesstil. Har aldri sett noen motsetning i å like både klassisk musikk og rølpete rock. Eller både Dostojevski og Pokémon, for den del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte legge meg til med skjegg nå  i en alder av 67. Kona hadde fått en mann sa hun. hun syns jeg alltid har hatt et litt barnslig ansikt. Kanskje det var derfor de spurte meg om alderen da jeg var skulle ta motorsykkel sertifikat .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...