Gå til innhold

Hvor lenge er det siden du kjøpte en papiravis?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 timer siden, morsan skrev:

LOL!! (Har undret meg over hvorfor de valgte akkurat det navnet til nettsiden!) 

Den startet som en svensk side (laget av noen studenter), så jeg vil tro det var et ordspill - det heter jo älskling på svensk, men lyder likt som ELskling.  Og det handler jo om "el" - strøm, altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/12/2017 den 1.17, mariaflyfly skrev:

Jeg kjøper Aftenposten på fredager, liker A-magasinet. Og så kjøper jeg VG og Dagbladet på lørdager. Når jeg har vært ute og handla på lørdagene, er det stilletid med aviser og et glass vin hvis jeg ikke skal ut og kjøre mer den dagen. Det er nesten den beste stunden hele uka.

Når jeg er hos kjæresten, er lørdagsavistida på kjøkkenet hos svigermor. Da er det Aftenposten, Klassekampen og Adresseavisa i tillegg - og gjerne flere glass vin, samt diskusjoner om ting vi leser om i avisene. Det er så koselig! 

Hva koster en løssalgsavis i våre dager? Siste jeg kjøpte var det vel 12,- på hverdager og 20,- på lørdag.

Anonymkode: 66b21...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva koster en løssalgsavis i våre dager? Siste jeg kjøpte var det vel 12,- på hverdager og 20,- på lørdag.

Anonymkode: 66b21...d6f

Helge-Dagbla' koster 35 hvis jeg ikke husker feil.  Andre priser vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi abonnerer på Fædrelandsvennen.  Har papiravis fredag og lørdag (inkl det bilaget som også er i Aftenposten fredager). Abonnerer på nettversjonen og leser det aller meste på nett, men liker å lese på papir i helgene. Abonnerer også på en lokalavis fra Vestlandet som kommer ut tre ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2017 den 20.19, issomethingwrong skrev:

Jeg synes papiravis er bra på featurestoff, debatt og dyptgående journalistikk. På nyheter er nettavis klart best og ferskest.

Men jeg mistenker at nettaviser som gratis medie snart er borte som følge av den fantastiske adblock. De som bruker det, bør tenke over at de 1) stjeler, og 2) setter en stopper for gratis nyheter. 

Hvordan kan jeg sende deg dm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.8.2017 den 20.19, issomethingwrong skrev:

Jeg synes papiravis er bra på featurestoff, debatt og dyptgående journalistikk. På nyheter er nettavis klart best og ferskest.

Men jeg mistenker at nettaviser som gratis medie snart er borte som følge av den fantastiske adblock. De som bruker det, bør tenke over at de 1) stjeler, og 2) setter en stopper for gratis nyheter. 

Det er teknisk mulig å hindre at folk med adblock får tilgang, hvis man ønsker det.

Og det blir vanligere og vanligere å ta betalt for online nyheter. 

Så dette løser seg nok.

Anonymkode: 66b21...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...