Gå til innhold

Falle til ro?


Gjest Maggie55

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

Hvorfor har noen mennesker så vanskelig for å falle til ro? Politikere flest noen så mye værre enn andre ser ut til å ha det slik spesielt synes jeg. Kanskje de burde få gratis yogakurs? Hvorfor er det slik. Enkelte faller aldri til ro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Maggie55 skrev:

Politikere flest noen så mye værre enn andre ser ut til å ha det slik spesielt synes jeg

Betyr denne litt underlige setningen at du synes det ser ut som politikere har større problemer med å slappe av enn andre?

Du må huske på at vi bare ser dem "på jobb", det skulle tatt seg ut om de virket altfor rolige nå som det er valgkamp.  I portrettintervjuer forteller de ofte hva de gjør for å kople av - ingen orker å være politikere i årevis hvis de tar med seg det stressnivået de viser i debattene, hjem til familien.

Deler av politikken er et slags skuespill.  Mange politikere framhever at et positivt trekk ved norsk politikk, er at de kan ha det hyggelig sammen når kameraene og mikrofonene blir skrudd av.  Alle er selvfølgelig ikke perlevenner, men de er heller ikke personlige fiender selv om de er politiske motstandere.

6 timer siden, Maggie55 skrev:

Hvorfor har noen mennesker så vanskelig for å falle til ro?

Folk er forskjellige.  Det noen synes er et ganske moderat aktivitetsnivå, virker stressende på andre.  Hvis det var sånt du tenkte på og ikke "ro i hodet".   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Tvert imot jeg synes de virker altfor" på kjøret" på jobb. Kan umuligvære heldig for politikken som " kommer ut". til slutt.

Jeg tenker kanskje mest på storpolitikken litt langt unna. 

Dette med retorikk virker sjelden som noe egentlig god ide synes jeg men jeg ser også at ting kan bære galt av sted med " rett fra levera" også.

Det er bare rart at støtteapparatet rundt det ikke er kvalitativt bedre synes jeg. Men alt har med øynene som ser sikkert.

Jeg klarer ikke å fri meg fra at jeg ser dem slik de var for et år eller mer siden og hvor " harde" de da var i mange betydelige spørsmål. 

Man kan aldri bli kritisk nok.

Jeg er redd tiløiten uteblir  fra Minside.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...