Gå til innhold

Litt humor : Morsomme kommentarer som blir hørt


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Noen som har hørt noen morsomme kommentarer i dag. Jeg hørte en del morsomme da jeg var på butikken i dag. Hørte et barn si "mamma , liker du pappa?"  Også var det en som sa : "hvorfor er du en dame?" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Mina1 skrev:

Noen som har hørt noen morsomme kommentarer i dag. Jeg hørte en del morsomme da jeg var på butikken i dag. Hørte et barn si "mamma , liker du pappa?"  Også var det en som sa : "hvorfor er du en dame?" 

Min mor og far var på en butikk,og han i butikken sa "Dere må gå til venstre her". "Hvor er det da" sa min far :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
19 minutter siden, Mina1 skrev:

Hørte et barn si "mamma , liker du pappa?" 

Farlig spørsmål å ta opp i butikken :D

Det jeg kommer på i farta, og som jeg har hørt fra barn er:

"Mamma, hvorfor har du slengepupper?" 

Til mann med kulemage:"Hva er det inni der?" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte en gutt snakket ivrig om at han hadde lært førstehjelp på skolen. Faren spurte hva man gjør hvis noen besvimer . Jeg vet det sa gutten ivrig : du legger han i stabilt samleie. 

Anonymkode: ef4ce...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle betale hos legen en gang, da det kom en i rullestol bort til skranken. Han meldte seg med navn, hvorpå sekretæren sa;

"bare sett deg ned å vent litt, så henter legen deg straks!" 

Jeg flirte.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Gargamel skrev:

Farlig spørsmål å ta opp i butikken :D

Det jeg kommer på i farta, og som jeg har hørt fra barn er:

"Mamma, hvorfor har du slengepupper?" 

Til mann med kulemage:"Hva er det inni der?" 

Jeg har en til : se pappa svømmer... eller han svømmer ikke... han flyter på flesket. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...