Gå til innhold

Har du moensinme hatt eller har du i dag en favorittpolitiker?


Gjest Maggie55

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

19 timer siden, Xtra skrev:

De jeg kommer på i fargen er Hanna Kvanmo, Jens Stoltenberg, Odd Einar Dørum, Kristin Clemet, Hanna Kvanmo. Bør vel også nevne Gro og Kåre.

Bra liste! Selv om jeg må luke ut Clemet - synes hun kan være for irriterende. Og Kåre har jeg fått mye mer sansen for etter at han sluttet som heltidspolitiker. 

Jeg savner Jens, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, issomethingwrong skrev:

Barack Obama, uten tvil.

Ja, jeg tenkte umiddelbart norsk da jeg så tråden. Men Obama liker jeg veldig godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, morsan skrev:

Ja, jeg tenkte umiddelbart norsk da jeg så tråden. Men Obama liker jeg veldig godt

Virkelig?

Fredsprisvinner Barack Obama er den første presidenten i USA noensinne som har vært i krig samtlige av sine åtte år ved makta. Bare i løpet av 2016 slapp USA 26.171 bomber. 

Barack Obama gjorde dronedrap hverdagslig. Obama utførte dronedrap 10 ganger oftere enn forgjenger Bush.

 

Anonymkode: 4c931...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Kalevaala skrev:

Barack Obama
 

Hvorfor er denne massemorderen så populær på DOL?

Anonymkode: 4c931...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Alt for mye dreier seg om kun å tjene penger for alle partier i dag, Verdiene må man se langt etter føler jeg. Alle taler bare for sin syke mor og far og det bir så som så med troverdighet hvis man får bruke et sånt begrep.( sitter nå å hører valgets feste debatt)

Men kanskje Arbeiderpartiet med Jonas Støre i spissen kan klare brasene😊 Noe vi mange håper tror jeg og har stor takknemmelighet  for om en så flink person går igang men en umulig enorm "sky" av en oppgave.

Støre er en særdeles god person men oppgavene er så enorme og man kan vente så lite vilje til å " dra lasset sammen" av de andre tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jokke89 skrev:

Arbeiderpartiet må til for å rette opp det som har skjedd nå, etter min mening . Eventuelt i samarbeid med andre partier ...

Syntes regjeringen gjør en god jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...