Gå til innhold

Hva har du gjort på i dag?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Hva har du gjort på i dag? 

Jeg sov lenge. Jobbet i hele går. Derfor var det deilig å sove lenge. Har vært på en lang løpetur. Ellers så har det vært matlaging til sønnen min som jeg duller med selv om han er så og si voksen ;). Husrydding, og ellers surfing og avslapping. Jeg føler at slike dager som dette er deilige også, selv om jeg ikke har gjort all verdens :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg våknet tidlig, lå en time i senga og leste på mobilen, laget meg kaffe og satte meg på et teppe ute i hagen med kaffe og papiravis. Deilig sol. Kaniner som hopper rundt på plenen rundt meg.  Feiet litt, luket litt i bedene før jeg vekket dattera og spiste frokost med henne :)

Så somlet vi litt før vi pakket med oss diverse ting til hytta. Hun fikk med ei venninne, og vi har kost oss i sola her i dag. Mye vind, men først nå til jeg på tøy, så det ble en skikkelig soledag! Laget middag til oss tre og min får - koselig!

Har lyst til å ta meg en joggetur før jeg skal hente hun minste ut hit i kveld. Etter kjøringen skal jeg ta meg et glass vin :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg våknet tidlig, lå en time i senga og leste på mobilen, laget meg kaffe og satte meg på et teppe ute i hagen med kaffe og papiravis. Deilig sol. Kaniner som hopper rundt på plenen rundt meg.  Feiet litt, luket litt i bedene før jeg vekket dattera og spiste frokost med henne :)

Så somlet vi litt før vi pakket med oss diverse ting til hytta. Hun fikk med ei venninne, og vi har kost oss i sola her i dag. Mye vind, men først nå til jeg på tøy, så det ble en skikkelig soledag! Laget middag til oss tre og min får - koselig!

Har lyst til å ta meg en joggetur før jeg skal hente hun minste ut hit i kveld. Etter kjøringen skal jeg ta meg et glass vin :-)

Høres ut som en flott dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mina1 skrev:

Høres ut som en flott dag :) 

Helt nydelig! Jeg tviholder på sommeren selv om jeg har begynt å jobbe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, påskelilje skrev:

Helt nydelig! Jeg tviholder på sommeren selv om jeg har begynt å jobbe!

Ja og vi må nyte hver dag uansett vær. Veldig viktig å huske på. For vi har 12 måneder i året og vi må leve/nyte hver dag tross at noen dager blir kalde. Viktig viktig :). Jeg liker ikke kulden men på med klær og nyte når den tid kommer uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Veldig lite. Skulle male hus, men for dårlig vær. Gressklipping og luking. Litt fiksing på småting i huset. Laget middag. 

Kanskje litt potetgull og friidrett på tv i kveld. Det blir bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Gargamel skrev:

Veldig lite. Skulle male hus, men for dårlig vær. Gressklipping og luking. Litt fiksing på småting i huset. Laget middag. 

Kanskje litt potetgull og friidrett på tv i kveld. Det blir bra. 

Deilig med rolige dager iblant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En deilig rolig søndag, første helg hjemme på minst seks uker.  Sjelden jeg tenker nøye over alt jeg gjør, men nå skal prøve å ramse opp: Lang rolig frokost med avis, rydde kjøkkenet, vaske litt klær, hjelpe sønn med å pakke (dvs. overoppsyn), rydde litt i rosebuskene i hagen, vært tur i skogen med venninne, kikket etter kantareller uten hell, men hadde en fin tur til et lite vann, hvor vi drakk kaffe og spiste lefser. Kom hjem, vasket sykkelen etter en gjørmetur forleden og ordnet litt på orkideer og stueplanter, som har hatt det stusselig i sommer. Snart blir det sen sushimiddag, så nærmer dagen seg slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen gikk tur og drakk kaffe på utekafé. Så besøkte jeg faren min før det var tid for middag. Etter å ha ryddet kjøkkenet, gikk jeg en liten tur i nærområdet - plukket litt bringebær og var bortom kirkegården. 

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en rolig formiddag før jeg dro på treningssenteret. I ettermiddag har jeg satt på to vaskemaskiner og ryddet litt. Skal vaske opp etter kveldsmat, har manuell oppvaskmaskin :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet jevnlig gjennom hele natta. Stresser med jobbstart. Solet meg litt og skrevet krevende mail ifbm jobb. Ikke en dag for minneboka egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett tilbragt dagen på Las Verandas. Var i bryllup i går og våknet likevel tidlig pga dette a-mennesket jeg deler seng med..;) Foruten verandatilværelsen har det blitt matlaging, kjøkkenrydding, en liten kveldstur med mannen og friidrett på TV. 

"Doing nothing is very hard to do. You never know when you're finished." 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våkna kl 5 av at bikkja kasta opp i gangen. Fikk ikke sove igjen. Lempa bikkja inn til Datra kl 7, da førstnevnte ville stå opp, og så sov jeg til nesten 10.30! 

Satt i bakgården på Dattera til Hagen og jobba i tre timer. Fikk laga ferdig årsplanen + to undervisningsopplegg til norsken og var strålende fornøyd ned egen innsats. Dro hjem og gikk tur med bikkja. Sov litt foran tv'n. Spiste middag hos naboene med begge ungene, det var kjempekoselig - og ikke minst innmari deilig å komme til ferdig middag. Gikk kveldstur med bikkja, og nå ligger jeg søvnløs og venter på at klokka skal ringe kl 6. Første dag på jobb etter ferien i morra. Fin søndag!

Endret av mariaflyfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, mariaflyfly skrev:

Våkna kl 5 av at bikkja kasta opp i gangen. Fikk ikke sove igjen. Lempa bikkja inn til Datra kl 7, da førstnevnte ville stå opp, og så sov jeg til nesten 10.30! 

Satt i bakgården på Dattera til Hagen og jobba i tre timer. Fikk laga ferdig årsplanen + to undervisningsopplegg til norsken og var strålende fornøyd ned egen innsats. Dro hjem og gikk tur med bikkja. Sov litt foran tv'n. Spiste middag hos naboene med begge ungene, det var kjempekoselig - og ikke minst innmari deilig å komme til ferdig middag. Gikk kveldstur med bikkja, og nå ligger jeg søvnløs og venter på at klokka skal ringe kl 6. Første dag på jobb etter ferien i morra. Fin søndag!

Det er lenge igjen til vekkeklokka ringer da, over fem timer til min ringer i alle fall;-) God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg jobbet i går og i dag sov vi til litt over 11.00 . Jeg laget frokost til kjæreste og datter. Etterpå satte vi oss på verandaen for å prøve å få tilbake litt av brunfargen som begynte å bli borte. Rød som en hummer nå. Etter dette gikk jeg og kjæresten en lang tur. Etter dette lagde jeg middag som vi spiste på terassen. 

Deretter vasket vi leilighet og dekket bordet for å gjøre klart til avskjedsmiddag i morgen for den kommende studenten. 

Etter det gikk jeg i dusjen og deretter var det sofaen og friidrett på tv.

 

Endret av Nicklusheletida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke gjort noe "på" i dag.

Anonymkode: 4526f...03f

Jeg sier det heller ikke på den måten, men jeg skjønner jo hva som menes. Jeg antar det er dialekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, morsan skrev:

Jeg sier det heller ikke på den måten, men jeg skjønner jo hva som menes. Jeg antar det er dialekt. 

Akkurat som trøndere sier "heter for"?

Anonymkode: 4526f...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...