Gå til innhold

Hva har du gjort på i dag?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Jeg er glad for at jeg har vært på 2 dater på en uke med samme person. Men jeg vet ikke noe om fortsettelsen. Veldig usikker.... Usikker på hva som skjer videre... Det er det som er pyton.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
5 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg er glad for at jeg har vært på 2 dater på en uke med samme person. Men jeg vet ikke noe om fortsettelsen. Veldig usikker.... Usikker på hva som skjer videre... Det er det som er pyton.... 

Lykke til. Du fortjener å være i et bra forhold.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

Lykke til. Du fortjener å være i et bra forhold.  

Takk takk. Det samme mener jeg og. Fortjener så mye bedre enn det jeg har fått oppleve. Men jeg er redd for at ingen er nok interesserte men men jeg forsøker iallefall :);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til min store overraskelse var vi hjemme alle fem samtidig en liten time i ettermiddag. Koselig!

Etter middag har jeg øvd piano med dattera. Moro 😊

Ellers er jeg i slappeavpåsofaenform 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg er glad for at jeg har vært på 2 dater på en uke med samme person. Men jeg vet ikke noe om fortsettelsen. Veldig usikker.... Usikker på hva som skjer videre... Det er det som er pyton.... 

Du virker noe desperat.

Anonymkode: 4526f...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker noe desperat.

Anonymkode: 4526f...03f

Er ikke desperat. Da hadde jeg datet mer aktivt for lenge siden. Jeg er veldig tilbaketrukket etter mye negative opplevelser. Men jeg er ganske fornøyd med at jeg forsøker å finne kjærligheten igjen. Vil overhodet ikke si at jeg er desperat fordi at jeg har vært på en date søndag og en date søndagen før det. Med samme fyr. 

Anonymkode: 2a252...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er ikke desperat. Da hadde jeg datet mer aktivt for lenge siden. Jeg er veldig tilbaketrukket etter mye negative opplevelser. Men jeg er ganske fornøyd med at jeg forsøker å finne kjærligheten igjen. Vil overhodet ikke si at jeg er desperat fordi at jeg har vært på en date søndag og en date søndagen før det. Med samme fyr. 

Anonymkode: 2a252...e0a

Var meg som skrev dette. Trykket av for tidlig og det endte som anonymt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke desperat. Da hadde jeg datet mer aktivt for lenge siden. Jeg er veldig tilbaketrukket etter mye negative opplevelser. Men jeg er ganske fornøyd med at jeg forsøker å finne kjærligheten igjen. Vil overhodet ikke si at jeg er desperat fordi at jeg har vært på en date søndag og en date søndagen før det. Med samme fyr. 

Anonymkode: 2a252...e0a

Så godt å høre at du dater, du gir meg håp om at jeg en dag kan tørre det samme. Selv om jeg tror at ingen vil være interessert å være sammen med en som meg. Har nå iallefall begynt å kikke litt rundt da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg kjørt datteren min et sted, ventet og så kjørt henne hjem igjen (hun bor ca 5 mil unna) Bare det å være sammen med henne litt gjør at jeg har hatt en fin dag. Hun er et varmt og godt menneske :wub:  Ellers har jeg bare slappet av idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, emilie321 skrev:

Så godt å høre at du dater, du gir meg håp om at jeg en dag kan tørre det samme. Selv om jeg tror at ingen vil være interessert å være sammen med en som meg. Har nå iallefall begynt å kikke litt rundt da :P

Jeg har heller ingen tro. Men forsøker... selv om jeg ikke har tro på at noen liker meg godt nok. Årsaken til det er erfaringene mine. Men allikevel forsøker jeg. 

Jeg ser på det som en jobb når jeg går på date. Som om jeg er på jobb. Eneste måte å psyke seg opp til å våge det på.

For noen er dating gjerne veldig enkelt. Men for meg er det en nervøs og tøff situasjon. Men jeg har satt meg et mål om å forsøke å gå på noen dater iblant. Og så ta pauser iblant også. Målet er å våge å møte en ny hver måned inntil det matcher. Denne måneden har jeg møtt 2 personer. Jeg er ikke tøff på det med intiativ men lar han ta intiativ først i starten. Nå har jeg begynt å driste meg til å ta litt intiativ på meldinger. Noe jeg aldri hadde tenkt å gjøre pga tidligere vonde erfaringer. Men den som intet forsøker intet vinner. Og det er for meg bedre å sitte som 80 åring og vite at jeg forsøkte men tapte istedet for å vite at jeg aldri forsøkte. Er på tinder men vurderer å bytte over til møteplassen etterhvert. 

Håper du finner en kjekk mann og lykkes. Det er tøfft å være på date -markedet . Men er en seier å bare forsøke seg litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, emilie321 skrev:

Idag har jeg kjørt datteren min et sted, ventet og så kjørt henne hjem igjen (hun bor ca 5 mil unna) Bare det å være sammen med henne litt gjør at jeg har hatt en fin dag. Hun er et varmt og godt menneske :wub:  Ellers har jeg bare slappet av idag :)

Barn er alltid nummer 1. Bare å ha et barn er berikende. Jeg vil heller være uten mann enn mine barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg har heller ingen tro. Men forsøker... selv om jeg ikke har tro på at noen liker meg godt nok. Årsaken til det er erfaringene mine. Men allikevel forsøker jeg. 

Jeg ser på det som en jobb når jeg går på date. Som om jeg er på jobb. Eneste måte å psyke seg opp til å våge det på.

For noen er dating gjerne veldig enkelt. Men for meg er det en nervøs og tøff situasjon. Men jeg har satt meg et mål om å forsøke å gå på noen dater iblant. Og så ta pauser iblant også. Målet er å våge å møte en ny hver måned inntil det matcher. Denne måneden har jeg møtt 2 personer. Jeg er ikke tøff på det med intiativ men lar han ta intiativ først i starten. Nå har jeg begynt å driste meg til å ta litt intiativ på meldinger. Noe jeg aldri hadde tenkt å gjøre pga tidligere vonde erfaringer. Men den som intet forsøker intet vinner. Og det er for meg bedre å sitte som 80 åring og vite at jeg forsøkte men tapte istedet for å vite at jeg aldri forsøkte. Er på tinder men vurderer å bytte over til møteplassen etterhvert. 

Håper du finner en kjekk mann og lykkes. Det er tøfft å være på date -markedet . Men er en seier å bare forsøke seg litt. :)

Du er tøff!   Håper vi får oppdatering etterhvert.

Akkurat nå er fokuset på å komme i form og å bli værende i form. Det å ha begynt å kikke litt er nok for meg akkurat nå, får ta et og et skritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, emilie321 skrev:

Du er tøff!   Håper vi får oppdatering etterhvert.

Akkurat nå er fokuset på å komme i form og å bli værende i form. Det å ha begynt å kikke litt er nok for meg akkurat nå, får ta et og et skritt.

Støtter deg. Gjør som du føler for. Viktig. 

Jeg har hatt litt datefri innimellom der jeg bare har konsentrert meg om å trene og komme meg i form. Jeg kommer til å ta det rolig fremover. Men jeg synes at jeg er ganske tøff med tanke på erfaringene mine. Greit at fortid er fortid, men erfaringer innen menn "henger" på ryggen. Altså det verste er at jeg ikke tror at jeg er noe attraktiv dame. Men jeg får bare være meg selv, også hvis jeg ender opp alene så er jeg ikke alene om det. Er mange som er alene i dag. Og vet om flere som jeg jobber med som ga opp å finne kjærligheten som nå er rundt 60 år. 

Viktigste er å se seg rundt. Må jo si at han som jeg gikk på date med var hyggelig, men men det var ikke sånn at jeg ble forelsket eller noe sånnt. Er jo bra at jeg har datet han to ganger. Men jeg vet ikke om hvordan fortsettelsen vil bli. Jeg har funnet ut at jeg får leve en dag av gangen. Jeg har blitt brutalt dumpet etter over et år med kontakt før, og så gjort om til ingenting, og slike hendelser sitter i, men jeg er stolt av meg selv som er så tøff som jeg er, uavhengig om jeg finner en eller om jeg aldri finner en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Sittet å sett på regnværet og tenkt på hvor mye fusk i samfunnet jeg tror aldri kommer til syne.

Jeg har gjort feil sjøl men aldri fusk.

Det burde vært mye mer kontroller og ettergåelse av mange aktører i vårt samfunn synes jeg her jeg sitter å ser ut i regnet i dag.

Ellers ingen spesielt lykkelig dag men det kan bli i overkant av lykke for alle tror jeg bare.

I grunnen veldig glad jeg ingenting har ved stemmeurnene å gjøre. Har sikkert falt ut av manntallet for tredje eller fjerde gang. 

Igrunnen ikke særlig interessert heller.Nå får alle klare seg selv hva meg vedkommer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2017 den 21.02, emilie321 skrev:

Du er tøff!   Håper vi får oppdatering etterhvert.

Akkurat nå er fokuset på å komme i form og å bli værende i form. Det å ha begynt å kikke litt er nok for meg akkurat nå, får ta et og et skritt.

Fyren ville gå på en tredje date med meg. Jeg synes at han er en hyggelig fyr iallefall. Da fikk du en oppdatering om hvordan datingen går. Men jeg vet ikke. Føler meg ikke helt klar for noe så nå er det den. Er fortsatt skadeskutt etter forrige forhold desverre... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å vurderer om jeg skal date eller ikke date den personen som jeg har truffet. Han var hyggelig men jeg vet ikke om jeg er klar for det. ..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Mina1 skrev:

Sitter å vurderer om jeg skal date eller ikke date den personen som jeg har truffet. Han var hyggelig men jeg vet ikke om jeg er klar for det. ..... 

Jeg begynner først nå, etter mange år, å begynne og tenke på dating. Var så vidt innom møteplassen igår, men ble litt redd så jeg turte ikke mer. Vet jo ikke hvordan jeg lager en profil og bilde kan jeg bare glemme, føler meg så stygt og blir enda verre på bilder.

Begynner å få lyst til noe mer da.... , men når er en egentlig klar?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, emilie321 skrev:

Jeg begynner først nå, etter mange år, å begynne og tenke på dating. Var så vidt innom møteplassen igår, men ble litt redd så jeg turte ikke mer. Vet jo ikke hvordan jeg lager en profil og bilde kan jeg bare glemme, føler meg så stygt og blir enda verre på bilder.

Begynner å få lyst til noe mer da.... , men når er en egentlig klar?

 

Du må nesten tørre å vise et bilde av deg selv hvis du skal date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg begynner først nå, etter mange år, å begynne og tenke på dating. Var så vidt innom møteplassen igår, men ble litt redd så jeg turte ikke mer. Vet jo ikke hvordan jeg lager en profil og bilde kan jeg bare glemme, føler meg så stygt og blir enda verre på bilder.

Begynner å få lyst til noe mer da.... , men når er en egentlig klar?

 

Jaja, vi er da heldige som har barn. Du har et barn, ikke sant? om jeg husker rett så har du også barn. Vi kan leve for det. 

Men om du har lyst å finne en kjæreste igjen, så ville jeg ha forsøkt. Er sikker på at du er fin som du er. Og personligheten din: må ærlig si til deg at måten du skriver på, og det du skriver får meg til å tenke at du er en fantastisk hyggelig grei dame, med en snill og bra personlighet. :). Personligheten betyr mer enn utseende. Men sikker på at den rette vil like deg for den du er. 

Jeg føler meg også stygg, så du er ikke alene om følelsen av å føle seg stygg. Jeg har jo noen veldig vonde erfaringer bak meg som får meg til å tenke: vææ jeg må være kjempestygg!. Men jeg synes ikke at jeg ser så stygg ut når jeg ser meg i speilet, men om andre bedømmer meg som stygg så får de bare gjøre. Jeg er ihvertfall snill. 

Jeg fikk tilbud om en 3 date med han fyren, men nå har jeg begynt å få frysninger for jeg tenker på hva i all verden er det jeg begir meg ut på. Først var jeg veldig ute etter komplimenter, interesse fra han. Mulig fordi jeg har blitt veldig såret før, og følt meg som en dritt og ingenting verdt. Og så når jeg får interessen så føler jeg at jeg ikke er klar for noe med han. Veldig trist for jeg vil jo ikke såre han. Men kunne truffet han som venn og sett hva som skjer, men jeg er veldig redd for at han skal forsøke seg på mer etterhvert.... Så nå fikk jeg et nytt dilemma. Så det er godt muiig at jeg må bare slutte å date igjen, og ta det opp igjen når jeg føler tiden er mer moden igjen for det...

Jeg er livredd for å såre andre.. så det er også et problem med dating.. .. Redd for at noen skal føle seg såret.... Er selvsagt redd for å bli såret selv også. 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...