Gå til innhold

Kan jeg søke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en helsefaglig utdanning og ser etter ny jobb. Jeg lurer på om det blir helt feil å søke jobb et sted hvor nåværende leder hadde en type behandlerrolle overfor meg for mange år siden? Dette er et annet sted enn der jeg fikk behandling. 

Anonymkode: 481ab...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en helsefaglig utdanning og ser etter ny jobb. Jeg lurer på om det blir helt feil å søke jobb et sted hvor nåværende leder hadde en type behandlerrolle overfor meg for mange år siden? Dette er et annet sted enn der jeg fikk behandling. 

Anonymkode: 481ab...2a6

Hvis dette er mange år siden kan jeg ikke skjønne hvorfor det skulle være noe i veien for å søke. Men jeg er ikke i faget for å si det sånn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Hvis dette er mange år siden kan jeg ikke skjønne hvorfor det skulle være noe i veien for å søke. Men jeg er ikke i faget for å si det sånn. :)

Det er 15 år siden. Om det er ok å søke rent formelt, så lurer jeg på om det kan bli kleint for noen av oss eller om gamle forestillinger om meg sitter igjen hos leder? Jobben er perfekt for meg på alle andre måter. 

Anonymkode: 481ab...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenker jeg du selv må føle på. Om du vil føle deg komfortabel med det i de fleste settinger, også kommer det ev hvor mye vedk sjef vil synes det er greit. 🤔 Vanskelig å gi et godt svar,  synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Undulaten skrev:

Det tenker jeg du selv må føle på. Om du vil føle deg komfortabel med det i de fleste settinger, også kommer det ev hvor mye vedk sjef vil synes det er greit. 🤔 Vanskelig å gi et godt svar,  synes jeg. 

Nei, jeg vet ikke hvor komfortabel jeg vil være med dette. Det er vanskelig å vite. 

Andre som har innspill?

Anonymkode: 481ab...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er så lenge siden ville jeg ikke latt dette være et hinder for å søke. Lykke til :) 

Anonymkode: 83ea1...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg vet ikke hvor komfortabel jeg vil være med dette. Det er vanskelig å vite. 

Andre som har innspill?

Anonymkode: 481ab...2a6

Jeg tenker at det ikke er "feil", men hvorvidt det blir vanskelig avhenger helt av hva du føler. Det kan ingen andre svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg vet ikke hvor komfortabel jeg vil være med dette. Det er vanskelig å vite. 

Andre som har innspill?

Anonymkode: 481ab...2a6

Jeg synes du skal søke dersom du har lyst på jobben. Dersom du får den, så ville jeg bedt om en samtale med vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...