Gå til innhold

Ødeleggende relasjoner ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir litt redd terapi gjør meg så overdrevent skeptisk til mine nære . Kan det være paranoid tenkning som slår inn eller har jeg levd med relasjonelle rammer rundt meg som ikke er bra? Så tenker jeg at det kanskje er mine tanker , men blir redd av det kraftfulle i mind innskytelser ..

Anonymkode: c15e1...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik har jeg også opplevet det. Angrer bittert disse " seansene" som jeg dengang trodde jeg bare var eksepsjonelt heldig som fikk kjøpe med til og med bare egenandel.Men sånn er det å bre dum å beundre disse akademikerne for mye. Jeg mistenker at det hele var en felle og at det bare var avtalt spill for at  litt fjern og yngre familie som trenger penger og bolig sikkert så meg "ryddet av veien." og ønsket at jeg skulle ytre lite om hva jeg har opplevet i livet for jeg er dårlig reklame for genene deres. Har inntrykk av at dette med dårlige gener var noe Terapauten hadde et påfallende svakt forhold til. Hans kvinnesyn var også rent av merkelig. Lete hvor vanskelig det kan være med kontakt med personer i en sosialt annen liga.

Enkelte er bare et mareritt av et menneske .

Så mye man kunne brukt tid på ellers i livet enn å bakse med mennesker man knapt kjenner av omtale.Så dessverre. for meg som ble den store taperen når det gjalt nettopp  helse.

Så tommelen ned så absolutt.

Anonymkode: ace39...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...