Gå til innhold

Til Stjernestøv - en bønn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja det er noe i det. Det er alltid noen som vil irritere seg på oss stjernestøv. Nå trodde jeg at dette var en ny tråd, så beklager at jeg tok den opp. Den havnet på skjermen her som om det var en ny tråd, og jeg begynte jo derfor å kommentere hva jeg synes. 

Men jeg mener at de burde ta denne tråden bort, så jeg har rappotert den inn. Hadde ikke likt om folk laget en tråd om "Mina1" ;) . Så det jeg ikke liker selv finner jeg meg ikke i at andre skal utsettes for så den er rappotert. 

Husk at det fins alltid noen som synes bare bra om deg stjernestøv. Jeg synes at du virker som en av de behagelige brukerne :) . Kommer aldri et ondt ord fra deg. 

Ja det finnes alltid noen, og de liker ikke å høre sannheten heller...eller min sannhet, det er jo det den er. Alle har jo sin sannhet,men min vil de ikke høre. Det er vel for hard kost for dem kanskje. Til og med "Man" er imot meg, det er jo psykiateren som var her før. 

Ja de kunne jo ha fjernet den,men de liker vel å diskutere folk sikkert. 

Du er nå grei da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja det finnes alltid noen, og de liker ikke å høre sannheten heller...eller min sannhet, det er jo det den er. Alle har jo sin sannhet,men min vil de ikke høre. Det er vel for hard kost for dem kanskje. Til og med "Man" er imot meg, det er jo psykiateren som var her før. 

Ja de kunne jo ha fjernet den,men de liker vel å diskutere folk sikkert. 

Du er nå grei da :) 

ja jeg mener ærlig: dette tråden trådstarter har startet burde fjernes. 

Takk for at du synes at jeg er grei :) . Jeg er opptatt av at alle skal føle seg vel. Og jeg vet at du er en grei bruker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg skjønner ikke hva som er støtende her som skulle tilsi at tråden skulle fjernes, og om så var kunne vel Stjernestøv rapportere den selv? 

 

ja stjernestøv kan forsøke å få den fjernet selv om hun vil. Jeg mente bare at slike ting som dette burde heller skrives på privat enn i en tråd. Var bare en mening. Jeg synes faktisk stjernestøv er en svært hyggelig bruker som jeg setter pris på å ha her inne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, issomethingwrong skrev:

Jeg skjønner ikke hva som er støtende her som skulle tilsi at tråden skulle fjernes, og om så var kunne vel Stjernestøv rapportere den selv? 

 

Enig. SS har fått uttallige tilbakemeldinger fra andre brukere (og noen fra ledelsen) om at hun må begrense seg med åndelige tema - men likevel ikke gjort det. Til slutt var det en bruker som var meget vennlig som hadde en bønn til SS om å etterfølge begrensingen.

Når ikke annet når inn, må det kraftigere skyts til. Hadde det vært en annen bruker enn SS ville hun fått en langt tøffere behandling enn SS har fått, og konsekvensene ville også sannsynligvis vært annerledes.

Jeg liker SS meget godt, men det er det åndelige det blir altfor mye av. Til slutt må det være ok at andre brukere sier fra. Og TS har vært meget vennlig og fokusert på sak og ikke person. Tråden er etter min mening IKKE et personangrep mot SS.

Anonymkode: 56e2f...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. SS har fått uttallige tilbakemeldinger fra andre brukere (og noen fra ledelsen) om at hun må begrense seg med åndelige tema - men likevel ikke gjort det. Til slutt var det en bruker som var meget vennlig som hadde en bønn til SS om å etterfølge begrensingen.

Når ikke annet når inn, må det kraftigere skyts til. Hadde det vært en annen bruker enn SS ville hun fått en langt tøffere behandling enn SS har fått, og konsekvensene ville også sannsynligvis vært annerledes.

Jeg liker SS meget godt, men det er det åndelige det blir altfor mye av. Til slutt må det være ok at andre brukere sier fra. Og TS har vært meget vennlig og fokusert på sak og ikke person. Tråden er etter min mening IKKE et personangrep mot SS.

Anonymkode: 56e2f...363

Har det blitt for mye åndelig nå? 

Litt må det bli, det er jo endel av meg. Trodde det var misjoneringen som var problemet? Det har jeg ikke gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har det blitt for mye åndelig nå? 

Litt må det bli, det er jo endel av meg. Trodde det var misjoneringen som var problemet? Det har jeg ikke gjort. 

Slutt. Respekter ønsket til TS, ikke spør mer, ikke diskuter mer. Dropp flere innlegg om det du kaller "det åndelige", inkl å spørre/svare mer i denne tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kayia skrev:

Slutt. Respekter ønsket til TS, ikke spør mer, ikke diskuter mer. Dropp flere innlegg om det du kaller "det åndelige", inkl å spørre/svare mer i denne tråden. 

Haha da burde jo tråden slettes da!! Jeg skal respektere folk når de respekterer meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Haha da burde jo tråden slettes da!! Jeg skal respektere folk når de respekterer meg!!

Så tvang er det eneste som funker for deg altså. Ikke veldig overrasket, det har jeg tenkt lenge ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Har det blitt for mye åndelig nå? 

Startinnlegget er jo ikke fra "nå". Det var kanskje i meste laget første halvdel i august, det var vel en del linker og videoer som gjorde folk lei. Tråden fikk stå og var glemt inntil Mina1 dro den fram igjen. La det ligge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, laban skrev:

Startinnlegget er jo ikke fra "nå". Det var kanskje i meste laget første halvdel i august, det var vel en del linker og videoer som gjorde folk lei. Tråden fikk stå og var glemt inntil Mina1 dro den fram igjen. La det ligge.

Den personen som skrev skrev jo i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kayia skrev:

Så tvang er det eneste som funker for deg altså. Ikke veldig overrasket, det har jeg tenkt lenge ;) 

Ja må tvang til her, steng meg ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, laban skrev:

Mina1 dro fram tråden i går. Da hadde den ligget død siden 19. august.

Ja men så begynte folk å skrive igjen? Var det da galt av meg å skrive når andre gjorde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja men så begynte folk å skrive igjen? Var det da galt av meg å skrive når andre gjorde det?

Nei.

Anonymkode: 52064...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja men så begynte folk å skrive igjen? 

Ja, det skjer som regel i slike situasjoner.

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Var det da galt av meg å skrive når andre gjorde det?

Nei, jeg skjønner at du ville kommentere når Mina1 skrev om deg. Men det opprinnelige hovedtemaet i tråden synes jeg skal få ligge, det var en reaksjon på noe som begynner å bli lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, laban skrev:

Ja, det skjer som regel i slike situasjoner.

Nei, jeg skjønner at du ville kommentere når Mina1 skrev om deg. Men det opprinnelige hovedtemaet i tråden synes jeg skal få ligge, det var en reaksjon på noe som begynner å bli lenge siden.

Ok, de kan bare slette denne tråden da så blir det stilt. Svarte bare en som skrev i går jeg,ikke for en mnd siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...