Gå til innhold

Aps statsministerkandidat: Rett i lomma uten moms


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Problemstillingen med Støres polske malermester, var ikke bare at han ikke var malermester, og jobbet ulovlig uten sikring, men at Støre betalte "norsk moms" til en polsk bank konto, og slik bidro til mva avgifts svindel. Støre skal ha fått jobben gjort til halv pris, men det var et typisk RILUM, Rett I Lomma Uten Moms. Fra Aps statsministerkandidat. Hadde ikke multimillionæren penger til å få en LO organisert ekte norsk Malermester til å få gjort jobben? "

Det er fagbladet Maleren som i siste nummer forteller om en rekke direktører, finanstopper og altså Jonas Gahr Støre, som har fått villaene sine malt av Malermester.pl og gir det gode referanser. Innehaver Tomasz Kospin bruker anbefalingen fra Støre på nettsiden: «Jeg gir Kospin min anbefaling og håper andre vil ha samme glede av hans samvittighetsfulle arbeid som vi hadde.»

https://www.dn.no/nyheter/politikkSamfunn/2015/04/07/0914/Jonas-Gahr-Stre/stre-brukte-polsk-firma-uten-mesterbrev

Vil vi ha en slik lurendreier til statsminister?

Anonymkode: 98177...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemstillingen med Støres polske malermester, var ikke bare at han ikke var malermester, og jobbet ulovlig uten sikring, men at Støre betalte "norsk moms" til en polsk bank konto, og slik bidro til mva avgifts svindel. Støre skal ha fått jobben gjort til halv pris, men det var et typisk RILUM, Rett I Lomma Uten Moms. Fra Aps statsministerkandidat. Hadde ikke multimillionæren penger til å få en LO organisert ekte norsk Malermester til å få gjort jobben? "

Det er fagbladet Maleren som i siste nummer forteller om en rekke direktører, finanstopper og altså Jonas Gahr Støre, som har fått villaene sine malt av Malermester.pl og gir det gode referanser. Innehaver Tomasz Kospin bruker anbefalingen fra Støre på nettsiden: «Jeg gir Kospin min anbefaling og håper andre vil ha samme glede av hans samvittighetsfulle arbeid som vi hadde.»

https://www.dn.no/nyheter/politikkSamfunn/2015/04/07/0914/Jonas-Gahr-Stre/stre-brukte-polsk-firma-uten-mesterbrev

Vil vi ha en slik lurendreier til statsminister?

Anonymkode: 98177...d8d

Saksopplysning: Jeg tror ikke så mange norske malermestere er LO-organiserte. De sitter nok mer på arbeidsgiversiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Saksopplysning: Jeg tror ikke så mange norske malermestere er LO-organiserte. De sitter nok mer på arbeidsgiversiden. 

Var ikke det som var hovedpoenget.

Anonymkode: 98177...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Vi har sluppet altfor mange rare og omde ting innover oss her i landet i en årekke til at ferden mot " lykkelandet" kan ende godt. Sikkerhetsnett og rammeverk og gode rådgivere har tydeligvis ikke vært sterkt og uhildet nok. Til og med jurister uttaler jo dog i hovedstadsavisene at mange lover og forskrifter er ganske uforståelige og lite "tilgjengelig "selv for mennesker med utdanning i rettsvitenskap. At det syndes så mye mot sikkehetsforskrifter som man også hører om er jo enda værre. Vi får bare krysse fingrer for at det ikke blir mere galt med Støres prosjekter. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...