Gå til innhold

Trenger råd.


Akademik

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en relativt ung mann, og har nylig blitt utredet for div plager. ADHD, Dyssfunskjonell personlighetsforstyrrelse, trekk av typiske psykopatiske forstyrrelser. Jeg bruker Elvanse 60 mg. Valium 5mg ved behov. Jeg har aldri tenkt at det er meg det er noe feil med, men alle andre. Etter noen ganske alvorlige hendelser før jul i 2016 bestemte jeg meg for å få hjelp. Har pr nå psykriater, samarbeid med fastlege og kommunal helsetjeneste. Poenget mitt er, jeg synes det er vanskelig med dagligdagse ting som, post, avtaler, forstå humøret til andre og forstå at andre blir såret av mine handlinger. Jeg er i fast jobb, men vil gjerne utvide horisonten min, med tanke på videre utdanning. Min fortid som yrkes kriminell innhenter meg ofte og jeg føler at selv om jeg har har gått videre/prøver med mitt liv, så er ikke samfunnet enig. Håper på svar fra noen som kan kjenne seg igjenn i min situasjon, eller har noen gode råd jeg kan ta med meg. Håper dere alle har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...