Gå til innhold

Er alt relativt og hvorfor er alt relativt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje fordi historie kan fortelles på så mange måter og noen ganger går det over i kunst noen ganger i stor kunst.( BobDylan " fifty ways to leave Your lover")

Jeg tenker litt på vår tids realisme virkelighetsromaner og også hvorda n mange her reagerer veldig sterkt på ale uttrykk for en sannhet selv om ingen har kanskje mer det slik.

Er det kanskje fordi det er mye " tung og vanskelig materie man velger andre former og tilnærminger til stoffet fordi alt ellers vile vært for vagt og kanskje bare " underholdningsroman" for mange utenom litteratureksperter?

Forskjellen ligger jo mye i lanseringen av romanen da de færreste vel kjenner biografiske ting om forfatteren  så mye.

Kan det ses på som et rop om virkelighet på samme vis som Gunnbor Hofmoe et sted uttalte "Dette ropet om virkelighet".

Anonymkode: 0b1e1...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er det å ikke ha " klisterhukommelse". Nesten uansett.

(Men jeg forholder meg til regelverk og rett og galt så godt jeg kan Alltid. og tar heldigvis ikke betalt for å være her selv om kanskje bare fattig trøst)

Men enkelte får aldri nok og man må aldri gi seg ( les: personlige feil)😊( avdeling Salamoniske dommer)

Anonymkode: 0b1e1...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er det å ikke ha " klisterhukommelse". Nesten uansett.

(Men jeg forholder meg til regelverk og rett og galt så godt jeg kan Alltid. og tar heldigvis ikke betalt for å være her selv om kanskje bare fattig trøst)

Jeg påpekte bare hvilken artist som har skrevet "50 ways", det var ingen refs med basis i noe regelverk.  Det er ikke vanlig å få betalt for å være her?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men enkelte får aldri nok og man må aldri gi seg ( les: personlige feil)😊( avdeling Salamoniske dommer)

Hvafornoe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...