Gå til innhold

Slå meningsmotstandere så de må flykte, i Norge??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette høres merkelig ut (kommer ikke klart nok frem i artikkelen presist hva som har skjedd da...), satte de opp stand for å angripe tilfeldige folk som gikk forbi, hvem var aggressiv?

https://www.nrk.no/sorlandet/slasskamp-ved-sians-stand-_-ma-forlate-arendalsuka-1.13645394

At en ikke får holde stand fordi folk blir sure og begynner å sloss mot deg, høres ikke demokratisk riktig ut, da kan jeg f.eks begynne å sloss mot meningsmotstandere så de ikke får lov å holde stand, f.eks la oss si jeg begynner å sloss med arbeiderparti folkene på stand, må arbeiderpartiet slutte å holde stand da? Dette gir ingen mening ?

Ordføreren har fått opplyst at personer på standen i løpet av dagen skal ha ropt ukvemsord til forbipasserende med annen hudfarge.

Jeg kan opplyse om at arbeiderparties stand ropte ukvemsord til meg, ......

Noen som kan utdype hva som har skjedd her ? Demokratiet er under angrep ?Vi vet f.eks fra tidligere at denne gruppen som regel har vært mottagere av angrepå fysisk og verbalt, ikke avsendere.... se f.eks tidligere sak

https://www.nrk.no/ostfold/her-blir-sian-talsmann-angrepet-under-appell-1.13129002

Dersom en slik muslim gikk til angrep, så må politiet beskytte standen, ikke kreve at de forlater området.... Hallo ???

Anonymkode: 12bfa...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en sjelden gang er jeg enig med Trump. Når motdemonstranter bruker vold mot en demonstrasjon og det blir slåsskamper, er begge sider å bebreide. En annen, sak som få tenker på, er at slike kamper gir de en ønsker å bekjempe betydelig plass i media. Nå har hele verdenspressen skrevet om slaget i Virginia den siste uken. Det er nettopp det demonstrantene ønsker.

I stedet burde en lært av og brukt "Brumunddalmetoden" for de som husker den. Det møtte det opp masse motdemonstranter. Straks demonstrantenes leder gikk på talerstolen, vendte alle ryggen til han og sto slik i taushet. Med det tok de knekken på videre aktivitet.

Anonymkode: fcc22...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja godt poeng det, husker jeg stusset over mediene, ja de nazi folkene er søppel, det er jeg enig i, men "de på andre siden" gjorde også "slemme ting" som bla.a å skyte republikanske partimedlemmer (det er ille det også, selv om norske medier kanskje synes det er noe å juble over, men når en side blir angrepet, så vil "ting" skje, uansett om en liker det eller ei, alle må holde seg innenfor loven, uansett om du har "riktige" meninger eller ei, lov og orden må opprettholdes, og kan en ikke holde en demonstrasjon fordi folk angriper deg selv om du ikke utøver noe vold, må politiet arrestere alle som bryter demonstrantenes rettigheter, og dersom det fortsetter må en bare bure folk inne til de lærer seg å akseptere meningsmotstandernes rettigheter. I denne saken var det noen muslimer som i likhet med karikaturstriden ble sure fordi noen sa noe de ikke likte, dette sinnet håndterte de med vold, det funker ikke, og vi bør ikke straffe karikaturtegnere, fordi noen muslimer blir sinte og angriper fysisk, da får en heller bure disse sinte muslimene inne om de ikke klarer å oppføre seg som normale mennesker som det er trygt å ha ute i samfunnet. Og aviser med misledende titler som"slosskamp" når en side angriper og en forsvarer seg, blir veldig feil, skal en bare stå stille å bli banket opp av muslimer, ellers blir en stemplet som "muslimhater sloss mot muslimer", hallo, muslimene angrep fysisk som respons på meninger de ikke likte, det er ikke "Slosskamp"

Anonymkode: 12bfa...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er demokrati for alle som er enige i vedtatte sannheter. Mener du noe "anti-rasister" er uenig i, så kan du takke deg selv for dritten du mottar.

Anonymkode: f4b7f...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I stedet burde en lært av og brukt "Brumunddalmetoden" for de som husker den. Det møtte det opp masse motdemonstranter. Straks demonstrantenes leder gikk på talerstolen, vendte alle ryggen til han og sto slik i taushet. Med det tok de knekken på videre aktivitet.

Anonymkode: fcc22...e46

Jeg er helt enig i ytringsfrihet bør gjelde alle, og at man aldri skal prøve å stanse ytringer med fysisk makt.  Litt fordi jeg prinsipielt er for ytringsfrihet, men mest fordi ikkevold er mye mer effektivt. Brumunddal metoden er fantastisk. 

Jeg tror høyreekstreme får masse positiv oppmerksomhet når de blir angrepet fysisk. Det får en viss sympati og masse oppmerksomhet i media. Det er den type konflikt de lever av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette høres merkelig ut (kommer ikke klart nok frem i artikkelen presist hva som har skjedd da...), satte de opp stand for å angripe tilfeldige folk som gikk forbi, hvem var aggressiv?

https://www.nrk.no/sorlandet/slasskamp-ved-sians-stand-_-ma-forlate-arendalsuka-1.13645394

At en ikke får holde stand fordi folk blir sure og begynner å sloss mot deg, høres ikke demokratisk riktig ut, da kan jeg f.eks begynne å sloss mot meningsmotstandere så de ikke får lov å holde stand, f.eks la oss si jeg begynner å sloss med arbeiderparti folkene på stand, må arbeiderpartiet slutte å holde stand da? Dette gir ingen mening ?

Ordføreren har fått opplyst at personer på standen i løpet av dagen skal ha ropt ukvemsord til forbipasserende med annen hudfarge.

Jeg kan opplyse om at arbeiderparties stand ropte ukvemsord til meg, ......

Noen som kan utdype hva som har skjedd her ? Demokratiet er under angrep ?Vi vet f.eks fra tidligere at denne gruppen som regel har vært mottagere av angrepå fysisk og verbalt, ikke avsendere.... se f.eks tidligere sak

https://www.nrk.no/ostfold/her-blir-sian-talsmann-angrepet-under-appell-1.13129002

Dersom en slik muslim gikk til angrep, så må politiet beskytte standen, ikke kreve at de forlater området.... Hallo ???

Anonymkode: 12bfa...d11

Det er ikke yttringsfrihet her i landet. Ikke så lenge en ikke har korrekt og riktige meninger.

Anonymkode: ae62f...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke yttringsfrihet her i landet. Ikke så lenge en ikke har korrekt og riktige meninger.

Anonymkode: ae62f...c68

Da gjør politiet en dårlig jobb, for jeg ser islamkritiske og innvandringskritiske utspill stadig vekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Gargamel skrev:

Da gjør politiet en dårlig jobb, for jeg ser islamkritiske og innvandringskritiske utspill stadig vekk. 

Det er ikke reell yttringsfrihet når de blir nektet å holde stand fordi motstanderne lager bråk.

Anonymkode: ae62f...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det disse folkene klapper for ? Fredelige folk på stand ble angrepet av voldelige islamister, og politiket mener de ikke kan garantere for deres sikkerhet og de må derfor forlate standen. Og folk jubler for dette, fordi de som ble angrepet av de voldelige islamistene, hadde feil meninger, og dermed fortjente juling og å måtte flykte. Hipp hurra. Klapp Klapp Klapp ??

2ZMoBH8sBMaJnZDJXKi-cwuWMQ6L_dOT8KLFwJp-g6lQ

Lurer på om de hadde klappet like mye om det var de som fikk juling fordi folk ikke likte deres meninger? Klapp Klapp ? 

 

Anonymkode: 12bfa...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det disse folkene klapper for ? Fredelige folk på stand ble angrepet av voldelige islamister, og politiket mener de ikke kan garantere for deres sikkerhet og de må derfor forlate standen. Og folk jubler for dette, fordi de som ble angrepet av de voldelige islamistene, hadde feil meninger, og dermed fortjente juling og å måtte flykte. Hipp hurra. Klapp Klapp Klapp ??

2ZMoBH8sBMaJnZDJXKi-cwuWMQ6L_dOT8KLFwJp-g6lQ

Lurer på om de hadde klappet like mye om det var de som fikk juling fordi folk ikke likte deres meninger? Klapp Klapp ? 

 

Anonymkode: 12bfa...d11

Selvfølgelig ikke. Da hadde det blitt rosetog.

Anonymkode: ae62f...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt skyldes at vi mere og mere har fått politikere og fortsatt får politikere som bare er et mareritt  av et menneske.

Anonymkode: e86e7...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt man oppnår og har oppnådd i politikk på årrekker er å gjøre flere og flere mengder med mennesker mere og mere usikre på sin situasjon i verden og i livet sitt.

Tommelen ned.

Anonymkode: e86e7...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ER HELT FEIL OG TEGN PÅ ALVORLIG KORRUPSJON NOE GE ER ET HUMØRLØST SAMFUNN.

Anonymkode: dc303...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes ingen grenser for hva noen mennesker skor seg på. Er det noe historien viser så er det nettopp det. Hva resten blir gjenstår å se.

Anonymkode: e86e7...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...