Gå til innhold

Alt er ikke for alle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg prøver nå å reflektere over hva man forteller til andre om egne tanker og egen virkelighet. Årsak til at ting er problematisk er at man vet så altfor lite om virkeligheten i eget land og næromgivelser tror jeg.

Visse yrker og karrierer for eksempel henger høyere og er vanskeligere oppnåelig litt etter hva som er trenden. Mange fler blir klimaforsker og terrorforsker og romfartsforsker i våre dager enn i " gamle dager"

Kriminalitet i samfunnet er i endring parallelt på samme måte kan det virke som. " Kriminalitetskarrierene"0 endrer også karakter og innhold hvis man ser ting utenifra og umenneskelig " objektivt"

Ting blir mer og mer for de aller mest utvalgte både i positivt og negativt retning. Sikkert problematikk som også har vært til "alle tider" kanskje bare i en annen forkledning.

Jeg vet ikke hva man kan gjøre med det spesielt slik som jeg synes det er veldig negativ utvikling i alle samfunn. Skyldes utviklingen at trenden nå er at alt skal ikke være for alle? 

Anonymkode: d0058...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke bra at vi får mer kunnskap om hva vi kan gjøre annerledes? Som f.eks flere klimaforskere. Det er heller ikke mer terror i dag enn i "gamle dager", det er bare media som MÅ skrive om det for å få klikk og betalt.

Anonymkode: 99a37...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver nå å reflektere over hva man forteller til andre om egne tanker og egen virkelighet. Årsak til at ting er problematisk er at man vet så altfor lite om virkeligheten i eget land og næromgivelser tror jeg.

Visse yrker og karrierer for eksempel henger høyere og er vanskeligere oppnåelig litt etter hva som er trenden. Mange fler blir klimaforsker og terrorforsker og romfartsforsker i våre dager enn i " gamle dager"

Kriminalitet i samfunnet er i endring parallelt på samme måte kan det virke som. " Kriminalitetskarrierene"0 endrer også karakter og innhold hvis man ser ting utenifra og umenneskelig " objektivt"

Ting blir mer og mer for de aller mest utvalgte både i positivt og negativt retning. Sikkert problematikk som også har vært til "alle tider" kanskje bare i en annen forkledning.

Jeg vet ikke hva man kan gjøre med det spesielt slik som jeg synes det er veldig negativ utvikling i alle samfunn. Skyldes utviklingen at trenden nå er at alt skal ikke være for alle? 

Anonymkode: d0058...d5a

Jeg tror at den største forskjellen i dag i forhold til tidligere er informasjonstilgjengeligheten via internett.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går greit for meg for all del. Jeg tenker bare. Hvem er det som trekker i trådene. Hvem er det som setter dagsorden.Hvorfor dette " veivalg "nå. Men alle har sine ting i et åpent marked selvsagt og det er veldig bra.

Men jeg vet hvor avknappen er så jeg vil overleve.😊

Anonymkode: d0058...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mye lempfeldig kunnskap på nett og media man gjerne vil ha anledning til å velge bort

Anonymkode: d0058...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...