Gå til innhold

Han hevdet at han er min eks og ville møte meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble kontaktet i går av et nick på et annet forum. Vedkommende hevder at han er en eks av meg. Spurte om å få møtes ved et visst klokkeslett en plass for å prate. 

Jeg vet at det kan være en annen som utgir seg for å være han. 

Jeg elsket min eks. Han forlot meg på en vemmelig måte. Jeg fikk beskjed av nicket at årsaken er at han hadde et forhold. Noe han ikke var ærlig om. Men jeg er helt forvirret. Jeg elsket min eks og jeg savner han. Og jeg kunne tenke meg å pratet ut med han. Hadde bare vært godt å få tatt en siste prat. Men det er for risikabelt når jeg blir kontaktet med et nick hvor jeg har ingen beviser på om det er han eller ikke. 

Jeg vet at dette kan være hans måte å få kontakt med meg igjen. Han har dumpet meg og gjort det samme tidligere. Jeg kan ikke sende han melding eller noe som helst å spørre om det er han fordi han blir bare problematisk om det ikke er han. Han kallte alle henvendelser fra meg for trakassering så jeg holder unna. Men derfor tenker jeg at siden han har gjort dette før så kan han komme tilbake på den samme måten. 

Vedkommende skrev at han savner meg osv. Og ja jeg savner han og. Vi hadde mye fint men jeg savner ikke problemene. 

Dette høres helt sykt ut. Vet. Hva ville dere gjort hvis dere opplevde det samme ? Møtt vedkommende ? Eller ignorert det ? 

Anonymkode: 0def1...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom  din eks hadde villet treffe deg, ville han vel ha brukt sitt vanlige navn og telefonnummer, og kontaktet deg per telefon eller messenger - ikke via et forum?

Jeg hadde IKKE møtt opp på en slik avtale. Tror det er en annen.

Jeg har truffet noen personer som jeg har blitt kjent med på forum, men etter at vi har blitt ordentlig kjent, har vi brukt sms eller messenger for meldinger og beskjeder. Synes dette høres suspekt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette høres helt sykt ut. Vet. Hva ville dere gjort hvis dere opplevde det samme ? Møtt vedkommende ? Eller ignorert det ? 

Anonymkode: 0def1...326

Ignorer. For all del! Jeg tror ikke det spiller noen rolle om det er ham eller ikke - et forhold mellom dere vil uansett ikke fungere etter det du har fortalt. Så ikke responder og slett det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble kontaktet i går av et nick på et annet forum. Vedkommende hevder at han er en eks av meg. Spurte om å få møtes ved et visst klokkeslett en plass for å prate. 

Jeg vet at det kan være en annen som utgir seg for å være han. 

Jeg elsket min eks. Han forlot meg på en vemmelig måte. Jeg fikk beskjed av nicket at årsaken er at han hadde et forhold. Noe han ikke var ærlig om. Men jeg er helt forvirret. Jeg elsket min eks og jeg savner han. Og jeg kunne tenke meg å pratet ut med han. Hadde bare vært godt å få tatt en siste prat. Men det er for risikabelt når jeg blir kontaktet med et nick hvor jeg har ingen beviser på om det er han eller ikke. 

Jeg vet at dette kan være hans måte å få kontakt med meg igjen. Han har dumpet meg og gjort det samme tidligere. Jeg kan ikke sende han melding eller noe som helst å spørre om det er han fordi han blir bare problematisk om det ikke er han. Han kallte alle henvendelser fra meg for trakassering så jeg holder unna. Men derfor tenker jeg at siden han har gjort dette før så kan han komme tilbake på den samme måten. 

Vedkommende skrev at han savner meg osv. Og ja jeg savner han og. Vi hadde mye fint men jeg savner ikke problemene. 

Dette høres helt sykt ut. Vet. Hva ville dere gjort hvis dere opplevde det samme ? Møtt vedkommende ? Eller ignorert det ? 

Anonymkode: 0def1...326

Holder med de andre. Synes ikke du skal møte ham enten det er din eks eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, påskelilje skrev:

Dersom  din eks hadde villet treffe deg, ville han vel ha brukt sitt vanlige navn og telefonnummer, og kontaktet deg per telefon eller messenger - ikke via et forum?

Jeg hadde IKKE møtt opp på en slik avtale. Tror det er en annen.

Jeg har truffet noen personer som jeg har blitt kjent med på forum, men etter at vi har blitt ordentlig kjent, har vi brukt sms eller messenger for meldinger og beskjeder. Synes dette høres suspekt ut.

Han kan ikke kontakte via sms eller telefon av visse årsaker. Han har gjort det samme før. Men jeg møter ikke opp på en slik avtale. Det kan være en annen. Det holder med at han vet at jeg elsket han. Men han ville avslutte alt på et dramatisk vis. Mulig at han ikke har fått fred med det. Jeg har ikke fått helt fred med det. Men vil han prate så måtte han ha gjort det på et helt annet vis  

Jeg tripper ikke opp for å møte han eller en annen på den måten. Det er for risikabelt. 

Anonymkode: 0def1...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

Hvis dette er reelt bør han kunne bevise det lett. Legge et bilde av seg selv på chat'en, eller si ting som bare han vet. Jeg har også vanskelig for å skjønne at han ikke kan bruke telefon eller mail, med mindre det er veldig viktig for ham å holde kontakten hemmelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kan ikke kontakte via sms eller telefon av visse årsaker. Han har gjort det samme før. Men jeg møter ikke opp på en slik avtale. Det kan være en annen. Det holder med at han vet at jeg elsket han. Men han ville avslutte alt på et dramatisk vis. Mulig at han ikke har fått fred med det. Jeg har ikke fått helt fred med det. Men vil han prate så måtte han ha gjort det på et helt annet vis  

Jeg tripper ikke opp for å møte han eller en annen på den måten. Det er for risikabelt. 

Anonymkode: 0def1...326

Det får da være måte på drama. Er telefonen hans kanskje overvåket av nåværende kjæreste? Noe sier meg at du egentlig ikke er så sikker som du ønsker å virke her. Men for din egen skyld - ikke kryp så dypt som å møte ham etter denne kontakten. Uansett om det er ham eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tripper ikke opp for å møte han eller en annen på den måten. Det er for risikabelt. 

Anonymkode: 0def1...326

Hold deg unna. Tror ikke det vil bringe noe godt med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kan ikke kontakte via sms eller telefon av visse årsaker.

Tull.  Hvis man virkelig vil eller må, kan man få ringt noen, selv om man av en eller annen suspekt årsak (som lukter ny, sjalu kjæreste) ikke kan bruke sin egen mobil. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at dette kan være hans måte å få kontakt med meg igjen. Han har dumpet meg og gjort det samme tidligere.

Da håper jeg du har lært litt av det.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, laban skrev:

Tull.  Hvis man virkelig vil eller må, kan man få ringt noen, selv om man av en eller annen suspekt årsak (som lukter ny, sjalu kjæreste) ikke kan bruke sin egen mobil. 

Da håper jeg du har lært litt av det.
 

Politiet vil ikke at vi skal ha kontakt. Og han er mulig redd for å ringe meg eller sende melding pga at han er redd for hva jeg gjør om han identifiserer seg. 

Anonymkode: 0def1...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, påskelilje skrev:

Hold deg unna. Tror ikke det vil bringe noe godt med seg.

Nå er det over en time siden vi skulle møtes. Jeg troppet ikke opp. Det ble for risikabelt. 

Anonymkode: 0def1...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det over en time siden vi skulle møtes. Jeg troppet ikke opp. Det ble for risikabelt. 

Anonymkode: 0def1...326

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Politiet vil ikke at vi skal ha kontakt. Og han er mulig redd for å ringe meg eller sende melding pga at han er redd for hva jeg gjør om han identifiserer seg. 

Anonymkode: 0def1...326

Dersom det er såpass alvorlig at politiet er innblandet er det ikke noe å lure på engang. Ta til vettet! Denne fyren er ikke verdt skitten under skoene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, laban skrev:

Da synes jeg ikke det er noe å lure på.

Jeg forstår ikke helt årsaken til det. Vi har aldri fått en bra verdig avslutning på forholdet. Han var hatefull og ønsket meg et helvete og til helvete ved bruddet uten å kunne diskutere hva det gikk i  

Jeg elsket han høyt. Og dersom han ønsker kontakt så kunne han gjort det på annen måte enn å kontakte meg med fake profiler hvor han forteller at det er han. 

Men det er hans valg at det ble slik. Jeg kan ikke gjøre noe med det. Desverre. 

Vi hadde mye bra men på grunn av konflikten mellom oss og måten han selv valgte å avslutte på så ble alt vanskelig. Om han ønsket å si noe så kunne vel han ha sendt det via advokat eller politi skulle man tro. Han kan ikke ta kontakt på vanlig måte for det blir for risikabelt. Han er nok redd jeg går til politiet med det. 

Var han som involverte politiet og sa at jeg var plage i hans liv. Politiet sa til meg at det beste var at vi aldri hadde kontakt igjen. Han har gjort det samme før for så å komme tilbake med fake profiler og møtt meg igjen. Veldig rart. 

Kjærligheten er rar men forstår ikke hvorfor han finner på slike ting. Jeg tror han egentlig er i et forhold. Om han ikke er så spiller det ingen rolle. Dette et jo sykt  og høres sikkert sinnsykt ut for dere også  

Anonymkode: 0def1...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lillemus skrev:

Dersom det er såpass alvorlig at politiet er innblandet er det ikke noe å lure på engang. Ta til vettet! Denne fyren er ikke verdt skitten under skoene dine!

Han gikk til politiet mot meg for så å treffe meg på nytt via fake nick. Jeg forstår ikke mye av det for vi hadde det fint sammen i forholdet, men han ble innimellom problematisk vanskelig og sårte meg dypt.  Jeg var idiot og sendte meldinger hvor jeg skrev hvor lei meg jeg var. Han ønsket meg et helvete og til helvete og sa til politiet at jeg trakassere han . Og så kom han tilbake og ville fortsette igjen. Vi traff hveandre og fortsatte som før for så å skrive at jeg var et patetisk menneske som han ønsket til helvete på mail. Og ignorerte meg fullstendig. Jeg sutret på meldinger om at jeg var trist og lei meg. Han gikk igjen til politiet med det og jeg fikk beskjed om at det var best at vi skilles for alltid og at vi to ikke skulle prate igjen. 

Veldig vondt fordi jeg forstår fortsatt ikke hvorfor han ikke kunne ta er redelig farvel fremfor å være så forferdelig i ord på slutten. Men jeg tør ikke å møte han via ukjente profiler igjen. 

Jeg tror han er i forhold og at han var det hele tiden i vår kontakt. Men jeg vet ikke. Uansett er dette så altfor sykt. Vil han rede ut av noe så får han ta det via politiet siden det var han som kontaktet de og involverte de. 

Anonymkode: 0def1...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var han som involverte politiet og sa at jeg var plage i hans liv.

Der burde historien tatt slutt. 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han gikk igjen til politiet med det og jeg fikk beskjed om at det var best at vi skilles for alltid og at vi to ikke skulle prate igjen. 

Har det falt deg inn at politiet kanskje har litt erfaring med typer som holder på sånn og har sett hva de kan finne på hvis det stadig blir nye ekstraomganger?  For all del, hold deg unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med de andre, hold deg unna han.

Det beste du kan gjøre mot deg selv er å gå videre, få deg et fint liv og gjerne med en som er snill og god mot deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, emilie321 skrev:

Er enig med de andre, hold deg unna han.

Det beste du kan gjøre mot deg selv er å gå videre, få deg et fint liv og gjerne med en som er snill og god mot deg.

Enig - og akseptere at det aldri blir en slik slutt som hun ønsker for å få ro i sjelen. 

Anonymkode: 03232...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...