Gå til innhold

... -bare meg... :o)


huufsa

Anbefalte innlegg

Hei... -lenge siden jeg har "vært aktiv" her nå... -men jeg har ikke orket, nå er jeg såå sliiten!

Jeg er jo innom og leser, men har liksom ikke noe å gi... -men jeg tenker veldig på dere her inne!

Fikk beskjed i dag, om time hos psyk. på Follo-klinikken den 19.02... -det er dette jeg har gruuet for så lenge.. -nå må jeg til pers'!

Begynte på Zoloft for en mnd. siden, -2 uker etterpå ble jeg sykmeldt...-ble nok bare verre av denne medisinen... -fikk beskjed i dag, om å kutte den ut igjen.

Føler nå at jeg tok et skritt fram...-og to tilbake...! Nå er jeg verre enn jeg var i utgangspunktet, når jeg bestemte meg for å sette igang og bli frisk...

Men frisk skal jeg bli...-jeg tror bare at det kommer til å bli vanskeligere enn jeg forestilte meg det.

Alt er mørkt og stille nå... -jeg må bare minne meg selv på at om en stund kan det være lys og glede...-og tvinge meg selv til å tro på det!

Kan dere hjelpe meg å tro? Jeg trenger dere, og styrken deres nå...

**klemmer**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender deg en stor og varm go'klem, hufse-jenta:-) Sammen skal vi klare dette, vi er her sammen!

*kos*

PS: Gleder meg til å se deg om 1 mnd jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sender avgårde mange gode varme klemmer, og all den styrke jeg kan oppdrive til deg!!!

Ta min hånd, lille venn, og vi kan gå litt av veien sammen, vil du???

kom igjen, du er flink jente, som har gravd opp og likevel vandrer videre....

du vet hvor du finner meg.... ;o)))

*mange gode varme klemmer...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt blir bra til slutt, men Ting Tar Tid noen ganger....tålmodighet vil nok bli en dyd av nødvendighet.

Det å se smerten og frykten i øynene vil nok være en vital del av prosessen....men tror nok du selv er innstilt på at dette kan bli tøft tidvis.

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...