Gå til innhold

Dere som har tenåringssjenter


Lillemus

Anbefalte innlegg

Hender det at dere diskuterer hvilke menn som er kjekke eller kommenterer når dere ser en kjekkas på tv? Eller er det bare hos oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
15 timer siden, Lillemus skrev:

Hender det at dere diskuterer hvilke menn som er kjekke eller kommenterer når dere ser en kjekkas på tv? Eller er det bare hos oss?

Jeg har tenåringsjente, og hun kommenterer det ikke. Er vel for "ordentlig" og sjenert. Tror ikke hun disuterer det med moren når  jeg er borte heller, sånn som jeg kjenner henne, men hvem vet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gargamel skrev:

Jeg har tenåringsjente, og hun kommenterer det ikke. Er vel for "ordentlig" og sjenert. Tror ikke hun disuterer det med moren når  jeg er borte heller, sånn som jeg kjenner henne, men hvem vet. 

Jentungen min og jeg har et veldig åpent og avslappet forhold. :) Jeg diskuterte aldri sånt med min mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanuttius

Jeg liker guns n roses og viste frem videoen fra welcome to the jungle til min datter og så "han Mats likner sån på Alex Rosén her".....visste ikke da at hun og Mats var kjærester 😶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så ofte egentlig. Det hender jo at jentene forteller meg om gutter de synes er kjekke, og også om kjendiser eller reklameplakater med kjekke gutter, men det er vel heller sjelden at jeg kommenterer hvem jeg synes er flotte på TV :P

Vi har et veldig avslappet og trygt forhold, det har jeg til begge jentene. De er veldig tillitsfulle og kommer med mange personlige ting og spørsmål og kommentarer til meg. Sønnen også faktisk, jeg er så utrolig takknemlig for at vi er så nære hverandre <3

Men altså ikke så ofte det kommenteres om folk på TV nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...