Gå til innhold

Hvor mye kan fastlegen se?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når han skriver ut en resept til meg og jeg tar den ut på apoteket to dager senere, kan han se datoen jeg tok den ut? Eller bare at jeg har tatt den ut?

Anonymkode: da92a...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei ikke om det er en papir resept,, ev er det i en ny mnd  dvs Juli mnd  kommer det ikke opp på legens skjerm om du er der i august, da må legen klikke seg inn å se på forje mnd noe de svært skjeldnere  gjør. Det er derfor leger helst liker å begynne på en ny mnd før de skriver ut enda en ny resept om det er smertemedisin ev angstmed pga de er så redd for å miste lisensen sin pga skriver de ut for mange medisiner på en å samme mnd ja så kan dette fanges opp i datasystem som varsler overforbruk..  Alle  mnd er skjermen blank det er bare de du har flere uttak på som vises feks de reseptene du kan ta ut flere på noe de gjør med feks blodtrykksmedisiner ev B12 osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...