Gå til innhold

Hva gjør jeg...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en meget godt voksen dame på over 50 som for første gang i mitt liv har møtt en mann  som jeg har seksuell kjemi med. Helt fantastisk. Vi møttes som venner og dette var ikke planlagt. Men til min store sorg, mannen er gift. Han kan ikke love meg noen ting av mange grunner og det er en ærlig sak. Han er min store kjærlighet og å gjøre det slutt med han vil være et av mitt livs verste valg.......Hva gjør jeg?

Anonymkode: 5d3c9...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv tror jeg at jeg aldri hadde greid å vært sammen med en mann som var gift, men det er nok lett for meg å si. Hadde jeg kommet i samme situasjon som deg så vet jeg faktisk ikke hva jeg hadde gjort. Vil gjerne kunne si at det aldri ville ha godt så langt at vi hadde hatt sex, men nå er noen ganger følelsene sterkere enn fornuften.

Det mest ryddige hadde nok vært å gjort slutt med han så lenge at han ikke vil gå ifra kona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en meget godt voksen dame på over 50 som for første gang i mitt liv har møtt en mann  som jeg har seksuell kjemi med. Helt fantastisk. Vi møttes som venner og dette var ikke planlagt. Men til min store sorg, mannen er gift. Han kan ikke love meg noen ting av mange grunner og det er en ærlig sak. Han er min store kjærlighet og å gjøre det slutt med han vil være et av mitt livs verste valg.......Hva gjør jeg?

Anonymkode: 5d3c9...e32

Hvis han ikke kan gå fra kona så synes jeg ikke det er noe å tenke på engang. Vil du ha en mann som synes det er helt greit å knulle andre bak sin kones rygg? Jeg ville bedt ham rydde opp på hjemmebane før det kan bli noe mer mellom dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nyt det så lenge det varer :-)

Anonymkode: d440f...3d2

Nyte å være utro mot kona hans????? Ville du likt å bli ført bak lyset på den måten??

Anonymkode: 8a15c...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelser og fristelser kan bli så sterke at man velger å gjøre noe man egentlig vet er galt. Innerst inne vet du at dette er feil selv om du prøver å rettferdiggjøre det.

Anonymkode: d79df...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎19‎.‎08‎.‎2017 den 15.03, emilie321 skrev:

Selv tror jeg at jeg aldri hadde greid å vært sammen med en mann som var gift, men det er nok lett for meg å si. Hadde jeg kommet i samme situasjon som deg så vet jeg faktisk ikke hva jeg hadde gjort. Vil gjerne kunne si at det aldri ville ha godt så langt at vi hadde hatt sex, men nå er noen ganger følelsene sterkere enn fornuften.

Det mest ryddige hadde nok vært å gjort slutt med han så lenge at han ikke vil gå ifra kona.

Jeg har tenkt akkurat som deg i alle år, jeg kunne aldri i verden tenke at jeg skulle få følelser for å ha sex med en gift mann. Men det som jeg aldri trodde kunne skje, det skjedde .....Jeg som nesten ikke har greidd å forelske meg tidligere og ikke en gang  har vært særlig interessert i sex. Kanskje det er det som gjør alt så vanskelig, jeg vet at det kanskje er første og siste gang i livet at jeg føler kjærlighet, forelskelse og seksuell kjemi. Alt er like sterkt 3 år etter at det hele startet, og som sagt dette var ikke planlagt. Jeg har full forståelse for alle som fordømmer meg. Livet er ikke alltid enkelt...... 

Anonymkode: 5d3c9...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎19‎.‎08‎.‎2017 den 18.59, AnonymBruker skrev:

Nyt det så lenge det varer :-)

Anonymkode: d440f...3d2

Ja, vi har det veldig bra, og det gjør det hele både så utrolig fint og veldig vanskelig.........

Anonymkode: 5d3c9...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tenkt akkurat som deg i alle år, jeg kunne aldri i verden tenke at jeg skulle få følelser for å ha sex med en gift mann. Men det som jeg aldri trodde kunne skje, det skjedde .....Jeg som nesten ikke har greidd å forelske meg tidligere og ikke en gang  har vært særlig interessert i sex. Kanskje det er det som gjør alt så vanskelig, jeg vet at det kanskje er første og siste gang i livet at jeg føler kjærlighet, forelskelse og seksuell kjemi. Alt er like sterkt 3 år etter at det hele startet, og som sagt dette var ikke planlagt. Jeg har full forståelse for alle som fordømmer meg. Livet er ikke alltid enkelt...... 

Anonymkode: 5d3c9...e32

Jeg fordømmer deg ikke, men tror at det ikke er det mest sunne forholde når en av partene er gift. Det er derfor jeg svarte som jeg gjorde, jeg vet faktisk ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg var i samme situasjon som deg. Hvis jeg skulle fordømme noen så må det være han som er den utro parten.

Har selv opplevd utroskap flere ganger (som jeg vet om)  så jeg vet hvordan det føles å bli bedratt. Det er vondt og gjorde noe med meg som menneske. Mener at det er den som bedrar som har ansvaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎20‎.‎08‎.‎2017 den 20.01, emilie321 skrev:

Jeg fordømmer deg ikke, men tror at det ikke er det mest sunne forholde når en av partene er gift. Det er derfor jeg svarte som jeg gjorde, jeg vet faktisk ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg var i samme situasjon som deg. Hvis jeg skulle fordømme noen så må det være han som er den utro parten.

Har selv opplevd utroskap flere ganger (som jeg vet om)  så jeg vet hvordan det føles å bli bedratt. Det er vondt og gjorde noe med meg som menneske. Mener at det er den som bedrar som har ansvaret.

Takk for fint svar og håper at du får en enklere livsvei å gå enn meg når det gjelder kjærlighet. Ha en fin kveld!

Anonymkode: 5d3c9...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...