Gå til innhold

Hode og nakkesmerter


HelgNi

Anbefalte innlegg

Jeg skriver for min sønn som er 37 år. Han har i de siste 7 – 8 år vært konstant plaget av hodepine og nakkesmerter. Hodet er skannet 4 ganger uten at noe galt er påvist. Det er påvist små prolaps i nakken. Han har vært utredet hos flere leger og forskjellige terapeuter. Har også hatt utallige behandlinger. Han har vært utredet av nevrologer men har ikke fått noen hjelp der heller. Han er blitt sendt til den ene instansen etter den andre uten at noen har vært til hjelp for deretter bli overlatt til seg selv. Fastlegen sendte en henvisning til en ny nevrolog men denne nektet å utrede han da han hadde vært utredet tidligere.

Han har vært sykemeldt i korte og lange perioder. Nå forsøker han seg på jobb i 20% av arbeidstiden etter å ha vært sykemeldt i flere måneder. Sist fredag måtte han gå hjem fra jobb på grunn av kraftig hodepine.

Vi er veldig bekymret og fortvilet for hvordan det vil gå med han all den tid det er ingen som har kunnet hjelpe han.

Det må være noen som kan hjelpe han mot disse smertene?

Dersom han ikke blir frisk og kan arbeide 100% risikerer han også å miste jobben.

Jeg henvender meg til dere som et siste forsøk  på å få gi han den utredningen og hjelpen han trenger for å bli frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hodepine og nakkesmerter henger jo gjerne sammen. Du nevner ikke noe om hva han har prøvd av smertestillende, eller om han går til fysioterapaut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv en skade i nakken etter påkjørsel bakfra og rideulykke. Det ble også funnet en prolaps. Jeg hadde og store smerter.

Jeg kom til en manuell terapeut som var spesielt flink med nakke og rygg. Han behandlet nakken så jeg ble 98 % bra. Må bare passe på og ikke gjøre enkelte ting, da forverrer den seg.

Har han prøvd en som interesserer seg spesielt for nakke og rygg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...