Gå til innhold

Zoloft erfaring.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har prøvd flere SSRIer uten virkning, men ikke Zoloft.

Burde jeg prøve denne?, har panikk og generell angstlidelse.

Setter pris på om noen deler erfaringer med denne :).

Anonymkode: dc143...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble jævla dårlig av og gå på denne, gikk på den 1,5mnd ca, før jeg sluttet i samråd med lege.

dårlig i magen, mistet kontroll på meg selv og gråt en de, rykningen kramper, brennende følelse i bryst osv

 

Hvilke SSRI har du prøvd før?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig erfaring. Denne ble forsøkt i behandling av min angstproblemstikk. Fikk suicidale tanker, tankekaos/kjør/hangups, fryktelige panikkanfall, magekramper som gjorde at jeg ikke sto på bena. Jeg tålte de ikke og ble raskt seponert når det suicidale inntraff. Jeg tålte de tydelig ekstremt dårlig og det behøver selvfølgelig ikke gjelde deg. Men du spurte om erfaring med...

Anonymkode: cbd22...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på den i 14 år. Jeg vet ikke hvor godt den virker lengre, men den er vel som andre SSRI. Jeg fikk diare de første månedene, og lavere sex-lyst. Ellers har jeg ikke merket noe særlige bivirkninger.

Anonymkode: c7851...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...