Gå til innhold

Sliter nå, føler masse utrygghet pga menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Gargamel skrev:

Innlegg nr 2 f.eks.

Jeg skrev bare ett, som var hovedinnlegget..

Anonymkode: 8445c...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev bare ett, som var hovedinnlegget..

Anonymkode: 8445c...3c5

Ok. Beklager. Da kan du se helt bort fra det jeg har skrevet. Jeg la ikke merke til at det var en annen anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Gargamel skrev:

Ok. Beklager. Da kan du se helt bort fra det jeg har skrevet. Jeg la ikke merke til at det var en annen anonym.

Jeg føler ikke hat mot menn.

Anonymkode: 8445c...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst å gå videre med menn, men jeg har en stengsel nå. Det stopper liksom. Jeg mangler helt tillit. Begynte å lese meg tilbake om hvordan mitt siste forhold sluttet. Ser bare bannord fra hans sin side og elendigheten om at alt vondt han ønsket meg. Han skrev jo rett ut at han ønsket å være fiender, og at han ønsket meg vondt... og fy så vanskelig han var på slutten. Når jeg leste gjennom det så ser jeg bare vanskeligheter.  For en avslutning på noe som skulle ha vært kjærlighet..og i det minste omtanke og lykkeønskninger når det ikke fungerte,  men sånn kan det gå. Forstår ikke hvordan noen kan bli sånn...Så nei å ha tiltro til menn er vanskelig for meg. Men jeg eier ikke hat mot dem. 

Jeg forsøker å ha tilit men det er ikke lett. Det er lurt å jobbe med tillit. Men man blir jo skeptisk. Er alle ute etter bare sitt ego? Nei fins jo folk med empati.... 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2017 den 22.58, AnonymBruker skrev:

Jeg føler ikke hat mot menn.

Anonymkode: 8445c...3c5

Jeg tror ingen føler direkte hat mot menn selv om de har blitt utsatt av feile typer menn eller situasjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...