Gå til innhold

Fargevalg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har tenkt å male soverommet. Ser nå at hvit og grått er litt på vei ut og jeg ville prøve en annen farge. Jeg er ikke så god på å bestemme meg og trenger noen tips til fargevalg. Noen som har malt i det siste og er fornøyd med resultatet?  

Anonymkode: 21630...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Rommet mitt har lys  "mosegrønn "tapet. Ensfarget ,men med noe lysere og noe mørkere " nedover - renner" eller forskjellige valører. En rimelig tapet som gjør seg i mitt rom som er ca 10 kvm i fugleperspektiv oppstykket av en bit bærevegg etter en ominnredning for nå mange år siden gjort av min far som var et unikum til alt.Farven valgte jeg selv.

Urolig bra og " holdbar farve synes jeg. Men det er et utall å velge på. Man kan kanskje titte på sånt i ro og fred på nett.Håper du finner noe du liker og kan gå for. Farver betyr så mye for en glad sjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt ble malt for fire år siden og i en farge som heter sand. Jeg er fornøyd, men kunne vurdert en annen farge i dag. Varmere brunnyanse kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2017 den 10.24, AnonymBruker skrev:

Har tenkt å male soverommet. Ser nå at hvit og grått er litt på vei ut og jeg ville prøve en annen farge. Jeg er ikke så god på å bestemme meg og trenger noen tips til fargevalg. Noen som har malt i det siste og er fornøyd med resultatet?  

Anonymkode: 21630...729

Maler man etter hva som er in og ikke etter hvaman selv liker altså? Liker du hvitt så maler du hvitt. Da vi malte soverommet for noen år siden  malte vi hvitt (latte) og lyseblått, ikke noe noen moteguru ville omfavnet, men jeg elsker det. Mal etter det du selv liker, ikke etter hva andre har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...