Gå til innhold

Nicklus


påskelilje

Anbefalte innlegg

Jeg våknet for 20 minutter siden, fullstendig utslitt av det kaoset du forårsaket :D

Drømte at du skulle besøke meg, jeg skulle hente deg på Kjevik. Men du bodde ikke lenger i Oslo, og jeg trodde du skulle komme fra Bergen. Da jeg kom dit, kom jeg på at du ikke hadde sagt tidspunkt for når du skulle lande, og du tok ikke mobilen. Var heller ikke helt sikker på hvordan du så ut, så jeg spurte flere om de var deg... Så måtte jeg levere inn min mobil i sikkerhetskontrollen, og etter det gikk det opp for meg at du i stedet kom fra Stavanger. Jeg lette og lette, i lange tider, men fant deg ikke!

Så det var en kaotisk start på dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg våknet for 20 minutter siden, fullstendig utslitt av det kaoset du forårsaket :D

Drømte at du skulle besøke meg, jeg skulle hente deg på Kjevik. Men du bodde ikke lenger i Oslo, og jeg trodde du skulle komme fra Bergen. Da jeg kom dit, kom jeg på at du ikke hadde sagt tidspunkt for når du skulle lande, og du tok ikke mobilen. Var heller ikke helt sikker på hvordan du så ut, så jeg spurte flere om de var deg... Så måtte jeg levere inn min mobil i sikkerhetskontrollen, og etter det gikk det opp for meg at du i stedet kom fra Stavanger. Jeg lette og lette, i lange tider, men fant deg ikke!

Så det var en kaotisk start på dagen :P

Antar mye kunne tolkes ut fra denne drømmen, og ikke nødvendigvis knyttet til Niclus ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg våknet for 20 minutter siden, fullstendig utslitt av det kaoset du forårsaket :D

Drømte at du skulle besøke meg, jeg skulle hente deg på Kjevik. Men du bodde ikke lenger i Oslo, og jeg trodde du skulle komme fra Bergen. Da jeg kom dit, kom jeg på at du ikke hadde sagt tidspunkt for når du skulle lande, og du tok ikke mobilen. Var heller ikke helt sikker på hvordan du så ut, så jeg spurte flere om de var deg... Så måtte jeg levere inn min mobil i sikkerhetskontrollen, og etter det gikk det opp for meg at du i stedet kom fra Stavanger. Jeg lette og lette, i lange tider, men fant deg ikke!

Så det var en kaotisk start på dagen :P

Ha ha, for en slitsom natt du har hatt da. :D

Riktignok er jeg på flyttefot for tiden ( og lite på dol ), men jeg skal fortsatt bo i Oslo :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

 

Riktignok er jeg på flyttefot for tiden ( og lite på dol ), men jeg skal fortsatt bo i Oslo :)

 

Da er det på tide med en liten oppdatering! :) :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
33 minutter siden, Xtra skrev:

Da er det på tide med en liten oppdatering! :) :P 

Ikke så mye spennende som skjer, men jeg og yngstedatter flytter inn hos kjæresten i sakte tempo :) 

Skal beholde leiligheten min. Sønnen skal leie den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Ha ha, for en slitsom natt du har hatt da. :D

Riktignok er jeg på flyttefot for tiden ( og lite på dol ), men jeg skal fortsatt bo i Oslo :)

 

Er du sikker på det :P ?

Det som var veldig morsomt (da jeg hadde våknet og husket det), var at jeg spurte etter ditt ordentlige navn da jeg lette etter deg. Gikk bort til de som liknet og spurte "Er du ...?" :-)

Spennende med flytting da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Xtra skrev:

Antar mye kunne tolkes ut fra denne drømmen, og ikke nødvendigvis knyttet til Niclus ^_^

Haha - det har du sikkert rett i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ikke så mye spennende som skjer, men jeg og yngstedatter flytter inn hos kjæresten i sakte tempo :) 

Skal beholde leiligheten min. Sønnen skal leie den. 

Ting skjer - gratulerer :) 

 

Takk for oppdatering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ikke så mye spennende som skjer, men jeg og yngstedatter flytter inn hos kjæresten i sakte tempo :) 

Skal beholde leiligheten min. Sønnen skal leie den. 

Så hyggelig :-) Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å lese slike ting, flere som har spennende dol-historier å dele? 

Er det noen av dere som faktisk har møtt hverandre?

Anonymkode: 157b8...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Artig å lese slike ting, flere som har spennende dol-historier å dele? 

Er det noen av dere som faktisk har møtt hverandre?

Anonymkode: 157b8...921

Jeg har hatt DOL-drømmer før og, men husker dem ikke nå. Jo, jeg drømte noe om Mariaflyfly en gang :)

Jeg har truffet noen få av DOLerne, veldig hyggelige de jeg har møtt. Men har ikke møtt Nicklus i virkeligheten. Det gjorde jeg jo forøvrig heller ikke i drømmen i natt, siden jeg ikke fant henne :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Artig å lese slike ting, flere som har spennende dol-historier å dele? 

Er det noen av dere som faktisk har møtt hverandre?

Anonymkode: 157b8...921

For rundt 18 år siden arrangerte vi dol-treff flere steder i landet. :) Jeg var med på et par i Trondheim, på det ene hadde jeg med guttungen som da var vel 7 mnd gammel. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, morsan skrev:

Så hyggelig :-) Gratulerer!

Takk :)

Synes det er litt skummelt jeg, så har ikke fått dillet meg til å melde flytting enda. 

Er annerledes nå enn da jeg var ung og alt ble gjort i hurten og sturten . 

Men har prøvd det ut en stund og det er jo veldig koselig å ha han der hele tiden :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
14 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg har hatt DOL-drømmer før og, men husker dem ikke nå. Jo, jeg drømte noe om Mariaflyfly en gang :)

Jeg har truffet noen få av DOLerne, veldig hyggelige de jeg har møtt. Men har ikke møtt Nicklus i virkeligheten. Det gjorde jeg jo forøvrig heller ikke i drømmen i natt, siden jeg ikke fant henne :D 

Men du vet både navnet mitt og hvordan jeg ser ut :)

Føler egentlig at jeg kjenner deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg har hatt DOL-drømmer før og, men husker dem ikke nå. Jo, jeg drømte noe om Mariaflyfly en gang :)

Jeg har truffet noen få av DOLerne, veldig hyggelige de jeg har møtt. Men har ikke møtt Nicklus i virkeligheten. Det gjorde jeg jo forøvrig heller ikke i drømmen i natt, siden jeg ikke fant henne :D 

Ok ;) jeg har møtt to fra dol jeg også, mrxx og nhd. To hyggelige karer det ;) 

Anonymkode: 157b8...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok ;) jeg har møtt to fra dol jeg også, mrxx og nhd. To hyggelige karer det ;) 

Anonymkode: 157b8...921

Jeg har vært mail-venn med Mrxx i over 10 år (!), han er en kjernekar. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Artig å lese slike ting, flere som har spennende dol-historier å dele? 

Er det noen av dere som faktisk har møtt hverandre?

Anonymkode: 157b8...921

Har det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...