Gå til innhold

Nicklus


påskelilje

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt mange, men de fleste av dem er ikke her lenger.  Men har fremdeles kontakt.

Endret av Dorthe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Men du vet både navnet mitt og hvordan jeg ser ut :)

Føler egentlig at jeg kjenner deg :)

Ja, jeg føler også jeg kjenner deg :)

Men i drømmen skulle vi altså treffes for første gang, og jeg lette jo etter noen som liknet på deg, uten hell.

Vi er mange her som har kjent hverandre lenge nå, uansett om vi har treffes i virkeligheten eller ei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Men du vet både navnet mitt og hvordan jeg ser ut :)

Føler egentlig at jeg kjenner deg :)

Men ikke møttes? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg har vært mail-venn med Mrxx i over 10 år (!), han er en kjernekar. :) 

Enig! :) 

Anonymkode: 157b8...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg har vært mail-venn med Mrxx i over 10 år (!), han er en kjernekar. :) 

Var det han som pleide å krangle med sør?

Anonymkode: 08c9f...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det han som pleide å krangle med sør?

Anonymkode: 08c9f...80e

Slettes ikke umulig. :) På den annen side - de fleste kranglet vel med Sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det han som pleide å krangle med sør?

Anonymkode: 08c9f...80e

Ikke han "hovedfienden", nei. 

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, cilie skrev:

Okay, da er man jo litt mer enn dol-venner :) 

Ja, en blir jo enda mer kjent da, når en får innblikk i RL-versjonen av hverandre - kanskje særlig det med å se bilde av hverandre er spesielt - på mange andre måter kjenner vi jo hverandre godt gjennom DOL :) Men det tok veldig lang tid før jeg våget å "slippe løs" navnet mitt til noen få :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det han som pleide å krangle med sør?

Anonymkode: 08c9f...80e

Det var vel særlig NordogNed eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Xtra skrev:

Det var vel særlig NordogNed eller noe sånt.

Nord&Ned ja. Han hadde et annet nick før, men kalte seg vel N&N pga Sør. Hva med SDD, kranglet ikke han med Sør også? 

Anonymkode: 157b8...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med SDD, kranglet ikke han med Sør også? 

Anonymkode: 157b8...921

De fleste var vel iblant med på en eller flere diskusjoner med Sør der temperaturen ble ganske høy.  Men de virkelige "storkranglerne" var her helt fra det fantes et forum som het noe sånt som Politikk og livssyn.  Der holdt de ivrigste på hver eneste dag.  Så ble det del-forumet nedlagt og krangelen flyttet til Åpent, da var det litt flere som slang seg med iblant. Men de færreste orket de nesten rituelle kranglene deres i lengden.

Jeg husker ikke SDD som spesielt aktiv i de politiske diskusjonene.  Han var med hvis det handlet om hverdagslige emner som sport og mat - og blandet seg noen ganger inn i tråder der "hysteriske kvinnfolk" diskuterte barneoppdragelse og familieliv.  Han hadde verken samboer eller barn, så han kunne være et - eh - forfriskende innslag der.

SDD er sikkert veldig fornøyd med at Liverpool gikk videre til CL i går :)  Av alle mannfolka som har forsvunnet herfra, er han nok den jeg savner mest. 

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, laban skrev:

De fleste var vel iblant med på en eller flere diskusjoner med Sør der temperaturen ble ganske høy.  Men de fleste "storkranglerne" var her helt fra det fantes et forum som het noe sånt som Politikk og livssyn.  Der holdt de ivrigste på hver eneste dag.  Så ble det del-forumet nedlagt og krangelen flyttet til Åpent, da var det litt flere som slang seg med iblant. Men de færreste orket de nesten rituelle kranglene deres i lengden.

Jeg husker ikke SDD som spesielt aktiv i de politiske diskusjonene.  Han var med hvis det handlet om hverdagslige emner som sport og mat - og blandet seg noen ganger inn i tråder der "hysteriske kvinnfolk" diskuterte barneoppdragelse og familieliv.  Han hadde verken samboer eller barn, så han kunne være et - eh - forfriskende innslag der.

SDD er sikkert veldig fornøyd med at Liverpool gikk videre til CL i går :)  Av alle mannfolka som har forsvunnet herfra, er han nok den jeg savner mest. 

SDD var morsom :) 

Anonymkode: 157b8...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nord&Ned ja. Han hadde et annet nick før,

Var det Morsk, muligens.?

Anonymkode: 08c9f...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det Morsk, muligens.?

Anonymkode: 08c9f...80e

Nei, husker ikke hva det var. Morsk var kanskje før min tid. 

Anonymkode: 157b8...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, laban skrev:

Jeg husker ikke SDD som spesielt aktiv i de politiske diskusjonene.  Han var med hvis det handlet om hverdagslige emner som sport og mat - 

Og kroppsbehåring. Har aldri vært borti en mann som var så hysterisk i forhold til kroppshår som ham. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lillemus skrev:

Og kroppsbehåring. Har aldri vært borti en mann som var så hysterisk i forhold til kroppshår som ham. :D 

Det stemmer nok, jeg hadde glemt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lillemus skrev:

Og kroppsbehåring. Har aldri vært borti en mann som var så hysterisk i forhold til kroppshår som ham. :D 

Det husker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...